همدان و کهگیلویه تنها هیات‌های کشتی با سرپرست


مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد

در حالیکه برخی مسئولان، تعیین تکلیف ریاست برخی هیات‌های کشتی را دلیل تاخیر صورت گرفته در آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرده‌اند، اما تا زمان برگزاری انتخابات تنها ۲ استان می‌مانند که با سرپرست اداره می‌شوند.

به گزارش سادس، با توجه به وضعیت بلاتکلیفی فدراسیون کشتی و اداره این فدراسیون توسط سرپرست، اعضای مجمع فدراسیون کشتی در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش خواستار تعیین تکلیف هر چه زودتر ریاست فدراسیون و آغاز فرآیند ثبت نام از کاندیداها شده‌اند.

اعضای مجمع، سرمربیان تیم‌های ملی و بسیاری از بزرگان کشتی از جمله محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیمهای ملی بارها در مصاحبه‌های مختلف تاکید کرده‌اند ادامه این بلاتکلیفی با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی و المپیک و لزوم برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت در رویدادهای پیش رو، می‌تواند به ضرر کشتی به عنوان ورزش ملی ایران تمام شود.

اما در حالیکه برخی مسئولان وزارت ورزش، تعیین تکلیف هیات‌های کشتی و برگزاری انتخابات آن‌ها را دلیل این تاخیر اعلام کرده‌اند، فقط استان‌های اردبیل، اصفهان، کردستان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند که در این میان طی روزهای آتی انتخابات هیات‌های استانی اردبیل، اصفهان و کردستان برگزار می‌شود و تا طی شدن فرآیند ثبت نام و برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی روسای این هیات‌ها نیز مشخص خواهند شد.

بر همین اساس تاخیر در آغاز ثبت نام‌ از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی به این بهانه نمی‌تواند موجه باشد و ادامه این روند به اعتقاد اهالی کشتی می‌تواند پیامدهای بدی برای ورزش اول ایران داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *