سرمربی بسکتبال آویژه: داور با سوت‌های اشتباه اجازه بازی به بازیکنانم نداد


دیدار بسکتبال تیم های آویژه صنعت پارسا و ذوب آهن اصفهان‬

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: بازی‌های آینده برایمان راحت‌تر خواهد بود اما امیدوارم داوری‌ها بهتر شود.

محمد قیاسی در گفت وگو با خبرنگار سادس منطقه خراسان، پس از شکست تیمش در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی برابر پیش می‌رفت و در نیمه دوم هم در لحظاتی از حریف جلو افتادیم. تابه حال از داوری گله نداشته‌ام اما لحظات آخر کوارتر چهارم، داور اجازه بازی به بازیکنان ما نداد. سوت‌ها را برای حریف می‌زد اما برای ما نه. خطاهای فنی بی‌مورد و سوت‌ها بازی را از جریان انداخت.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: ناهماهنگی ایجاد شده در انسجام تیمی به دلیل این بود که دو بازیکن مهم من که در پست گارد راس بازی می‌کردند، پنج‌فوله شدند و همین موضوع باعث شد تا نظم تیمی به هم بخورد و ناهماهنگی در تیم دیده‌شود. 

قیاسی با اشاره به اینکه بازی‌های تیم در هفته‌های آینده نسبتا ساده خواهدبود، توضیح داد: بعد از بازی با تیم پالایش نفت آبادان حدود 35 روز از مسابقات دور بودیم و بازی کردن پس از گذشت این مدت کمی برایمان سخت بود. روند تیم خوب است و امیدواریم بتوانیم در ادامه فصل جبران کنیم. بازی‌مان برابر تیم‌های نیروی زمینی، پدافند رعد خوزستان و پگاه تهران نسبتا راحت‌تر خواهد بود و امیدواریم برابر این تیم‌ها نتیجه بگیریم.

وی در خصوص استقبال هواداران مشهدی از این بازی عنوان کرد: جو سالن خوب بود. البته به دلیل اینکه بازی به صورت زنده پخش می‌شد هواداران کمتری به سالن آمدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *