احمدرضا طالبیان: انتخابات قایقرانی سریع برگزار شود/ ورزش اصفهان مثل زاینده رود خشک شده است


احمدرضا طالبیان در سادس

برنده مدال در سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی با انتقاد از وضعیت ورزش در استان اصفهان گفت: امیدوارم وزارت ورزش فکری به حال ورزش این استان کند.

احمدرضا طالبیان در گفت و گو با سادس، درباره شرایط تمرین‌های تیم ملی قایقرانی بعد از بازی‌های آسیایی اظهار کرد: این روزها همه ملی‌پوشان تمرین‌هایشان را انجام می‌دهند تا در شرایط مناسب باقی بمانند و افت نکنند. اردوهای ملی هنوز شروع نشده اما همه ورزشکاران در تمرین هستند. من درباره خودم می‌گویم که وضعیتم مناسب است. البته همانطور که می‌دانید قایقرانی منتظر رسیدن انتخابات است و ان‌شاءالله بعد از مجمع همه چیز سر و سامان خواهد گرفت.
او در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت کنونی تاثیری بر کار ملی‌پوشان دارد؟ بیان کرد: قطعا وقتی فدراسیون رئیسش را بشناسد همه چیز طبق یک برنامه پیش می‌رود و اوضاع بهتر خواهد بود. با این حال ما فعلا تمرین‌هایمان را انجام می‌دهیم و منتظر هستیم. هرجا که بتوانیم تمرین‌ها را انجام می‌دهیم. هم بدنسازی دارم و هم پارو می‌زنم. با این حال امیدوارم شرایط برگزاری انتخابات خیلی زود مهیا شود و رئیس آینده نیز کارش را شروع کند.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در پاسخ به این سوال که آیا استانش در این مدت از او حمایتی داشته؟ بیان کرد: به هیچ وجه. متاسفانه ورزش استان اصفهان نه تنها در قایقرانی بلکه در همه رشته‌ها به رکودی عجیب رسیده و همه ورزشکاران ناراضی هستند. در این مدت ما هیچ امکاناتی از استان در اختیار نداشتیم و اصلا برای مسوولان ورزش اصفهان اهمیتی ندارد من به عنوان یک قهرمان چه وضعیتی دارم.
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه داد: نه قبل از بازی‌های آسیایی و نه بعد از آن مدیرکل استان هیچ تماسی با من نداشت. آنطور که من خبر دارم با هیچ‌کدام از ورزشکاران ارتباطی نداشته و اصلا از وضعیت آنها خبر نداشته‌است. وقتی می‌گویم ورزش استان اصفهان به رکود رسیده برای همین است چون هیچ کس نمی‌داند قهرمانان این استان چه شرایطی دارند.
طالبیان افزود: در این شرایط شما انتظار حمایت و دادن امکانات دارید؟ از سال ٢٠١٢ که در المپیک لندن شرکت کردم وضعیت همین است. ما حتی از یک تماس تلفنی محروم هستیم، از اینکه مسوولان بدانند چه وضعیتی داریم و اینکه بخواهند از ما حمایت کنند. نه تنها من بلکه ورزشکاران رشته‌های دیگر هم به شدت از اوضاع ناراضی هستند و امیدوارم وزارت ورزش فکری به حال ورزش استان بکند که دچار مرگ تدریجی شده‌است.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانژو همچنین گفت: من هیچ‌وقت انتظاری از مسوولان نداشتم. در بدترین شرایط هم با کسی تماس نگرفتم و همیشه سعی کردم خودم مشکلاتم را حل کنم، اما وقتی می‌بینم هیچ توجهی به من نمی‌شود ناراحت می‌شوم. حمایت دیگر استان‌ها را می‌بینم ناراحت می‌شوم. با این حال هیچوقت حرفی نزدم اما اکنون می‌بینم که ورزش اصفهان مثل زاینده رود خشک شده و اگر شرایط ادامه‌دار باشد همه ورزشکاران ضربه خواهند خورد.
ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: به نظرم قایقرانی با توجه به اینکه سه رشته المپیکی را در خود دارد باید زیر نظر مدیری توانمند باشد که از این رشته شناخت کامل داشته باشد و بتواند با انگیزه و با قدرت برای توسعه این فدراسیون تلاش کند. به هر حال قایقرانی در کل دنیا اهمیت زیادی دارد و اینکه یک نفر از خود این خانواده بتواند با قدرت و ارتباط‌های خوب باعث پیشرفت فدراسیون شود اتفاق خوبی خواهد بود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *