مدیرعامل شستا: "شستا" را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم


مدیرعامل شستا درباره حواشی شستا گفت: حتما اینطور نیست. مجموعه‌ای از هولدینگ‌ها در حوزه‌های مختلف در شستا متمرکز است و گستردگی در تمامی کشور دارد و مواقعی این گمان ایجاد می‌شود که تعدد پیگیری‌ها به معنای سهم خواهی است اما اینطور نیست.

به گزارش سادس، محمد رضوانی فر در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل شستا با بیان اینکه متولد ۱۳۵۶ ام و ۴۱ ساله ام گفت: شستا را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم و از آیندگان به عاریه گرفته‌ایم و باید طوری سرمایه‌گذاری کنیم که حداکثر بازده و اثرگذاری را داشته باشیم.

وی افزود: بازنگری در سیاست‌های کلان، ورود و خروج مدبرانه به شرکت‌هایی که بابد از آن خارج و یا به آن وارد شویم را در اولویت قرار داده‌ایم. برای کنترل هزینه‌ها و افزایش راندمان‌ها نیز برنامه داریم.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه شفافیت افزایش بازدهی را به دنبال خواهد داشت اظهار کرد: بورسی کردن مجموعه شستا از اقدامات افزایش دهنده شفافیت است. در ادامه سیاست‌ها حتما در انتخاب و انتصاب‌ها تمرکزمان بر نیروهای داخلی خواهد بود. حتما به اندازه کافی نیرو داریم و بالغ بر ۸۰ درصد انتصابات شستا در ماه‌های اخیر از درون بوده است.

رضوانی‌فر درباره حواشی شستا نیز گفت: حتما اینطور نیست. مجموعه‌ای از هولدینگ ها در حوزه‌های مختلف در شستا متمرکز است و گستردگی در تمامی کشور دارد و مواقعی این گمان ایجاد می‌شود که تعدد پیگیری‌ها به معنای سهم خواهی است اما اینطور نیست.

وی درباره ادغام پتروشیمی جم با هولدینگ خلیج فارس گفت: تفاهم نامه برنامه راهبردی کلان و استراتژیک امضا شده و در نحوه نقل و انتقال دارایی‌ها و نحوه قیمت گذاری‌ها مواردی وجود دارد که در حال بررسی و انجام است. برای پیوستن پتروشیمی جم به هولدینگ انرژی ما هم با هماهنگی صندوق بازنشستگی تدبیر خواهد شد که حتما این برنامه به سرانجام برسد.

مدیرعامل شستا درباره شرکت‌هایی که در لیست تحریم ها قرار گرفته اند گفت: یکی دو شرکت در لیست تحریم ها بودند، اما تدابیر لازم اندیشیده شده است تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *