ملی‌پوش تیراندازی: برای نتیجه درجه یک باید مربی درجه یک داشت نه مربی روزانه!


حسین باقری

ملی پوش تفنگ می گوید که بررسی نتایج قبل و بعد از حضور لازلو مشخص است و این بررسی‌ها خیلی راحت این جواب را می دهد که اکنون باید چه کرد.

حسین باقری در گفت و گو با سادس در مورد آغاز نشدن اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: والا نمی‌دانم که چرا اردوهای تیم ملی آغاز نشده است. سوال بزرگ منم همین است. متاسفانه اردوهای ما از بعد مسابقات قهرمانی جهان که بیشتر از ۲ ماه هم می گذرد هنوز شروع نشده است. البته من خودم تمریناتم را دارم.

دارنده مدال نقره جام جهانی تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا برای آغاز اردوهای تیم ملی دیر نشده گفت: من ۱۰ سالی است که عضو تیم ملی هستم. این اولین باری است که اینقدر بین اردوها فاصله افتاده است. ما معمولا بعد از مسابقات بلافاصله به اردو می آمدیم. زمان لازلو کل سال اردو بود و تمرینات را مستمر داشتیم. نهایت استراحت‌ها هم بعد مسابقات بزرگ یک هفته یا دو هفته بود. اما تمرینات مابه صورت پیوسته بود، چون لازمه موفقیت در تیراندازی انجام تمرین و مسابقه است.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گوران ماکسیموویچ گفت: همکاری این نیست که او در خانه باشد ما در خانه، باید اینجا باشد که بگوییم در حال همکاری است. ما که او را بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان او را ندیدیم. قرارداد اولیه او تا بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان بود، همان موقع هم در بازه زمانی ۵ تا ۶ ماهه تنها ۳۰ یا ۴۰ روز ایران بودند، مسابقات هم که از همانجا می آمدند. اکنون هم ۲ ماهی است که ما او را ندیدیم.

ملی پوش تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا مربی ایرانی توانایی هدایت تیم ملی تفنگ را دارد یا خیر افزود: تمام نتایج موجود است. می‌توان فهمید که قبل از حضور لازلو چه نتایجی داشتیم، فکر می کنم تنها ۷ مدال نه چندان مهم کسب کرده بودیم. گمان می‌کنم بعد از اینکه لازلو آمد ۱۰۰ مدال کسب کرده باشیم. نتایج بعد از رفتن لازلو و همچنین بعد از آمدن گوران ماکسیموویچ هم مشخص است. این بررسی‌ها خیلی راحت این جواب را می دهد که باید چه کار کرد.

او در پایان تاکید کرد: اگر نتیجه درجه یک می‌خواهند باید مربی درجه یک بیاورند نه روزانه! مربی باید به صورت تمام وقت در کنار تیم باشد و اختیار داشته باشد تا بتواند کار کند. ما هم تجهیزات، تمرین و مربی درجه یک می‌خواهیم تا بتوانیم نتیجه درجه یک بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *