ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه شد/ شهنازی: در کادر فنی تغییرات نخواهیم داشت

ناصر شهنازی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری انتخاب شد.

به گزارش سادس، پس از آن که تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت جاوید محسنی‌نیا نتوانست نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کند تا در پایان هفته هفتم شهرداری ارومیه با هفت شکست در رده دوازدهم قرار بگیرد در اولین اقدام شهردار ارومیه هفته گذشته علی وقاری را از سمت مدیر عاملی این باشگاه عزل و به جای او پیمان رضایی را به این پست بازگرداند.

پس از آمدن رضایی بر صندلی مدیر عاملی باشگاه شهرداری ارومیه نام‌هایی هم چون مصطفی کارخانه، مسعود آرمات و ناصر شهنازی از گزینه‌های هدایت این تیم پرطرفدار در ادامه این فصل بودند که در پایان این جدال ساعاتی پیش ناصر شهنازی برای ادامه فصل با تیم شهرش به توافق رسید و جایگزین محسنی نیا شد.

ناصر شهنازی ضمن تایید این خبر در گفت و گو با سادس، درباره اینکه احتمال دارد بازیکنان جدیدی برای تقویت اضافه شوند اظهار کرد: فعلا باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا شهرداری ارومیه از این شرایط بحرانی فتصله بگیرد به همین خاطر در حال حاضر قصد اضافه کردن یار جدید را نداریم.

او همچنین در خصوص اینکه احتمال دارد در کادر فنی فعلی تغییرات ایجاد کند، گفت: تا پایان فصل با همین کادر فنی ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *