پیروزی هیوستون در شب پایان معمای کارملو آنتونی!


هیوستون و گلدن استیت

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌یی آمریکا با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

به گزارش سادس، در مهم‌ترین مسابقه که تکرار فینال کنفرانس غرب در فصل گذشته بود، تیم هیوستون راکتس موفق شد در خانه در سالن تویوتا سنتر مهمان خود گلدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶ شکست دهد.

برای هیوستون در این بازی جیمز هاردن ۲۷ امتیاز، جیمز انیس ۱۹ امتیاز و از روی نیمکت اریک گوردون ۱۷ امتیاز کسب کردند تا سومین پیروزی متوالی و ششمین پیروزی در هشت مسابقه اخیر، بعد از شروع ضعیف در لیگ با پنج شکست و یک پیروزی را به دست آورند تا تعداد پیروزی‌ها و شکست‌های یکی از مدعیان کسب قهرمانی در عدد ۷ مساوی شود. باشگاه هیوستون امروز رسما اعلام کرد که کارملو آنتونی دیگر عضو باشگاه نیست. کارملو در این فصل ۱۰ بازی برای هیوستون انجام داد و نزدیک سی میلیون دلار دستمزد گرفت. ۲۷.۵ میلیون دلار از باشگاه آتلانتا بابت بازخرید خود و ۲.۴ میلیون دلار با هیوستون قرارداد منعقد کرده بود. کارملو آنتونی هنوز با تیمی برای ادامه لیگ به توافق نرسیده و خبرهایی مبنی بر بازنشستگی وی نیز به چشم می‌خورد.
برای گلدن استیت کوین دورانت ۲۰ امتیاز و کوین لوونی از روی نیمکت ۱۲ امتیاز کسب کردند. دریموند گرین هم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به خاطر درگیری لفظی با دورانت در بازی دوشنبه شب مقابل کلیپرز ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. گرین بعد از درگیری برای اولین بار راجع به آن صحبت کرد ولی حاضر به عذرخواهی نشد و دورانت هم بعد از بازی حاضر به پاسخ دادن به سوال در این مورد نشد.
گلدن استیت برای چهارمین بازی پیاپی بدون فوق ستاره خود استفن کری بازی کرد که گلدن استیت دو بازی آن را واگذار کرده و حداقل در دو بازی آینده نیز به خاطر مصدومیت کشاله ران حضور نخواهد داشت.
در دیگر بازی تیم دنور ناگتس در خانه در سالن پپسی سنتر موفق شد با نتیجه ۱۳۸ بر ۹۳ میهمان خود آتلانتا هاوکس را شکست دهد. برای دنور خوانچو هرنانگومز ۲۵ امتیاز، پاول میلساپ و گری هریس ۱۸ امتیاز کسب کردند تا با یک نمایش قدرتمند در خط حمله به چهار شکست متوالی دنور پایان دهند. هفت بازیکن دنور موفق شدند در این بازی بیش از ۱۰ امتیاز کسب کنند. جمال ماوری و تری لایلس ۱۴ امتیاز و مالیک بیسلی ۱۵ امتیاز از روی نیمکت کسب کردند.
نیم دنور در پایان نیمه اول با نتیجه ۷۳ بر ۵۷ از حریف پیش افتاد که این بیشترین امتیاز کسب شده در پایان نیمه اول در این فصل برای دنور بود که رکورد قبلی بیش ترین امتیاز در پایان نیمه اول ۶۸ امتیاز بود که در تاریخ ۲۳ اکتبر و مقابل ساکرامنتو کینگ حاصل شده بود. تیم دنور در پایان نیمه اول با کسب ۸ توپ ربایی و عملکرد دفاعی عالی ، آتلانتا را مجبور کرد ۱۰ بار توپ را لو بدهد. پاول میلساپ که چهار فصل در آتلانتا حضور داشت و به عنوان بازیکن آزاد به دنور پیوست، تلاش فراوانی در دفاع انجام داد و در نیمه اول چهار توپ ربایی از حریف را به نام خود ثبت کرد.
برای آتلانتا جرمی لین ۱۶ امتیاز و کنت بیزمور ۱۴ امتیاز کسب کردند ولی مانع از ثبت ششمین شکست متوالی آتلانتا در این فصل نشدند. تاورین پرینس فوروارد آتلانتا حین گرم کردن قبل از بازی به خاطر درد درناحیه آشیل، به درخواست سرمربی تیم للوید پیرس به استراحت پرداخت.
بعد از بازی مالون سرمربی دنور در مورد نیمکت نشینی جمال مووری در این بازی گفت: وی از قوانین درون تیمی تخطی کرده و به همین دلیل بازی را از روی نیمکت شروع می‌کند و جمال در بازی مقابل نیواورلینز به ترکیب باز می‌گردد.
در بازی آخر امروز هم تیم لس‌آنجلس کلیپرز موفق شد در خانه در سالن استپلس سنتر با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۱ سن آنتونیو اسپرز را شکست دهد. برای کلیپرز دانیلو گالیناری ۱۹ امتیاز، تبایس هریس ۱۸ امتیاز و از روی نیکت لو ویلیام ۲۳ امتیاز کسب کردند. سومین پیروزی متوالی کلیپرز باز هم با درخشش لو ویلیام همراه بود وقتی که ۴۰ ثانیه به پایان بازی وقت بود و دو تیم در امتیاز ۱۰۷ مساوی بودند، این پرتاب سه امتیازی موفق ویلیام بود که در نهایت باعث پیروزی کلیپرز شد تا رکورد بازی‌های خانگی کلیپرز به هفت پیروزی و یک شکست ارتقا یابد.
سن آنتونیو سومین تیم قدرتمندی که بود بعد از میلواکی باکس و گلدن استیت واریرز توسط کلیپرز مغلوب می‌شوند. برای سن آنتونیو دمار دروزان ۳۴ امتیاز، رودی گی ۱۹ امتیاز و لامارکوس آلدریج ۱۰ امتیاز و ۱۶ ریباند کسب کردند تا سومین شکست متوالی اسپرز خارج از خانه رقم بخورد. این پنجمین شکست اسپرز از شش تقابل اخیر در خانه کلیپرز بود
بازی مقابل سن آنتونیو چهاردهمین بازی متوالی بود که گری هریس موفق می‌شود در آن حداقل ۱۵ امتیاز کسب کند؛ بازیکنی که خیلی کم مورد توجه قرار می‌گیرد.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *