توهین و تمسخر لاورن به تیم ملی اسپانیا و راموس


راموس و لاورن

مدافع تیم ملی کرواسی، به بازیکن و تیم ملی اسپانیا توهین کرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، دیان لاورن پس از پیروزی سه بر دو کرواسی مقابل اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا دوباره جنگ لفظی‌اش را با سرخیو راموس آغاز و به این بازیکن و لاروخا توهین کرد. مدافع کروات لیورپول که هنوز حرکت راموس در فینال لیگ قهرمانان اروپا که منجر به آسیب دیدگی محمد صلاح شد را فراموش نکرده است از طریق لایو اینستاگرام با حالت تمسخر به مدافع اسپانیایی گفت: ضربه خوبی به تو زدم. ها، ها! ۲-۳! حالا بیا صحبت کن، ای دوست. دوست! شما پانداهای ترسو هستید. (او به صورت غیر مستقیم به تیم ملی اسپانیا اشاره کرد).

مدافع لیورپول با اشاره به نشان کرواسی گفت: تنها این نشان شایسته است. اکنون باید انگلیس را شکست دهیم و مانند سروران گروه را ترک کنیم (به دور بعد صعود کنیم).

علاوه بر این لاورن عکسی از جریان بازی دیشب در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که نشان می داد پس از ضربه آرنج به سر راموس در حال ضربه زدن به توپ است (در این تصویر به نظر می‌رسد راموس از این ضربه احساس درد می‌کند). او زیر عکس نوشت: روز بخیر کرواسی.

تنش میان لاورن و بازیکن رئال مادرید از چند هفته پیش آغاز شد. مدافع کروات در مصاحبه با کوپا ۹۰ گفت: راموس بیش‌تر از من اشتباه می‌کند اما در رئال مادرید بازی می‌کند. گل‌های کریستیانو رونالدو اشتباهات این بازیکن را پوشش می‌دادند. رافائل واران اکنون و در گذشته بهتر از راموس بوده است.

راموس، بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی گفت: نمی‌دانم این اظهارات از روی ناامیدی گفته می‌شود یا دلایل دیگری دارد. نمی‌خواهم جواب لاورن را بدهم و حرف‌هایم تیتر چند روزنامه یا سایت شود. هر کسی در زمین برتری‌اش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *