گسترش همکاری دانشگاه بیرجند با هیأت اسکواش خراسان جنوبی


قرارداد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه بیرجند و هیأت اسکواش خراسان جنوبی با حضور احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و علی غنی، رئیس هیأت اسکواش استان به امضای طرفین رسید.

به گزارش سادس، این تفاهمنامه همکاری مشترک با هدف ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه به‌ویژه جوانان، توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با اسکواش و پدل (ورزش زیر مجموعه فدراسیون اسکواش) در بین دانشجویان، طی نشستی در دفتر ریاست دانشگاه بیرجند به امضای طرفین رسید.

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه این رشته‌ها، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان و شناسایی دانشجویان مستعد در این رشته، معرفی به فدراسیون و مربیان تیم‌های ملی است.

بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه بیرجند ضمن همکاری لازم برای توسعه این رشته با برگزاری مسابقات اسکواش و پدل درون دانشگاهی، همکاری با هیأت اسکواش برای شناسایی و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی، مربیگری و داوری و پیگیری در اجرای ساخت یک کورت تخصصی اسکواش به این هیأت کمک خواهد کرد.

هیأت اسکواش استان خراسان جنوبی نیز در راستای تخصیص سهمیه در برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری به معرفین دانشگاه، همکاری در برگزاری مسابقات درون دانشگاهی، منطقه‌ای و المپیادها، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دانش‌افزایی، همکاری برای استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی تخصصی هیأت اسکواش، تأمین امکانات ورزشی رشته اسکواش از تیم‌های قهرمان مسابقات دانشگاهی گام برخواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *