قول استاندار برای حل مشکل بدهی پدیده به ایگور پراهیچ


ایگور پراهیچ شهاب کرمی علی علیپور نفت تهران  پرسپولیس

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به درخواست هواداران پدیده قول داد ماجرای بدهی پدیده به ایگور را به زودی حل کند.

به گزارش سادس- منطقه خراسان، ماجرای بدهی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان به ایگور پراهیچ، بازیکن سابق این تیم در فصول چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر بالاخره پس از مدت‌ها کش و قوس حالا به نقطه‌ای رسیده که پدیده‌ای‌ها سال گذشته در برابر زوران کنژویچ، دیگر بازیکن خارجی خود داشتند. 

پدیده بعد از بارها توافق و خلف وعده به واسطه نبود منابع مالی، حالا با خشم ایگور پراهیچ و وکیلش روبه‌رو شده و گویا آنها به فیفا اعلام کرده‌اند با توجه به عدم پرداخت مطالبات‌ ایگور، حکم کسر امتیاز اجرا شود.

پدیده که این فصل با یحیی گل‌محمدی و تیمی جویای نامش موفق شده تا پایان هفته هشتم در صدر جدول قرار گیرد، حالا برای حفظ صدرنشینی نه به برد که به پول نیاز دارد. مشکلی که با توافق میان پدیده و ایگور با رقمی حدودا ۲۰ هزار دلاری حل‌ می‌شود تا الباقی طلب بازیکن خارجی پدیده توسط فیفا و از محل درآمد این باشگاه از حضور محمدرضا خانزاده در جام جهانی پرداخت شود.

حالا اما در تازه‌ترین اتفاق، هواداران پدیده با درج درخواست خود در صفحه اینستاگرامی استاندار خراسان رضوی سبب شدند تا رشیدیان به این ماجرا واکنش نشان دهد و قول حل شدن این پرونده را بدهد. 

رشیدیان در پاسخ به درخواست‌های بی‌شمار هواداران پدیده نوشته: ” بحث تامین بدهی بازیکن‌ شاکی با کمک بخش صنعت پیگیری و به زودی حل می‌شود، نگران نباشید”

با این وعده قرص و محکم استاندار خراسان رضوی حالا تنها موضوعی که باقی می‌ماند، مبحث زمان است. پدیده‌ای‌ها فرصت زیادی برای پرداخت پول ایگور ندارند و اگر ظرف ۲۴ ساعت آینده این پول تامین نشود، مشخص نیست چه بلایی بر سر صدرنشین فعلی لیگ برتر می‌آید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *