نفرزاده: سایپا با برنامه و قدرتمند بازی کرد/ اکبری با اعتراضاتش داور را تحت فشار قرار داد


لیگ برتر والیبال - فرهاد نفرزاده - پارسه تهران

سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا تهران گفت: پس از دست دادن بهترین مدافع وسط‌مان به دلیل آسیب دیدگی، شوک روانی منفی به تیم وارد شد.

به گزارش سادس، فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم عقاب نهاجا تهران پس از قبول شکست برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: در ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان سایپا به خاطر عملکردشان در بازی تبریک بگویم. سایپا از ابتدا تا پایان با برنامه و قدرتمند بازی کرد و در هر ۴ ست کار را برای ما سخت کرده بود.

او ادامه داد: از اواسط ست دوم بهترین مدافع وسط ما دچار مصدومیت شد و همین مساله شوک روانی منفی به تیم وارد کرد که نتوانستیم تا پایان بازی آن را جمع کنیم. در کل سایپا مستحق پیروزی بود.

سرمربی تیم والیبال عقاب درباره اعتراض‌های پیش آمده در طول بازی و هم‌چنین درگیری لفظی بین او و پیمان اکبری گفت: سایپا بازیکنان باتجربه‌تر و شاخص‌تری را در اختیار دارد و طبیعی است در شرایطی که فضا رقابتی می‌شود، بازیکنان باتجربه‌تر و تیم‌های قدرتمندتر تحت فشار بیش‌تری قرار می‌گیرند. متاسفانه در برخی لحظات اعتراضات کادر فنی سایپا داور بازی را تحت فشار قرار داد و دیدیم که پس از آن اعتراضات، ۲ امتیاز مشکوک به نفع حریف گرفته شد. هر کس در زمین شرح وظایفی دارد و مربی نباید با اعتراضاتش داور را راهنمایی کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *