قطعی شدن برنز حسینی در گرندپری چین‌تایپه/ یعقوبی حذف شد


میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی با صعود به نیمه‌نهایی سومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۸، مدال برنزش را قطعی کرد اما یعقوبی از کسب مدال بازماند.

به گزارش سادس، ظهر امروز (چهارشنبه)، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ در ادامه مسابقات نخستین روز گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ چین‌تایپه، میرهاشم حسینی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی نخستین‌ مدال تیم ملی ایران و برنز خودش را قطعی کرد اما، ابوالفظل یعقوبی با شکست مقابل حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت تا دومین هوگوپوش حذف شده ایران از این مسابقات باشد.

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در مبارزه مرحله یک‌چهارم نهایی خود “کریستین مسینیش” از انگلیس را ۲۳ بر ۱۳ شکست داد و راهی مسابقه نیمه‌نهایی شد تا برنزش را قطعی کند. او هم‌چنین در مرحله یک‌هشتم توانست “جواب آچاب” تکواندوکار صاحب نام بلژیکی را با نتیجه ۲۰ بر ۶ مغلوب کند. حسینی در مبارزه یک‌شانزدهم نیز “ولادیمیر دالاکلیو” از بلغارستان را ۱۶ بر ۹ شکست داد.

هم‌چنین ابوالفضل یعقوبی دومین هوگوپوش ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم که در نخستین مبارزه خود “سیدهارتها بات” از کانادا را ۱۰ بر ۱ شکست داده بود، در مرحله یک‌‌هشتم نیز “لوره برسیس” از کرواسی را ۱۲ بر ۵ شکست داد و به یک‌چهارم نهایی رسید. یعقوبی در این‌ مرحله “ادیوال پونتس”  تکواندوکار برزیلی را پیش‌رو داشت که در وقت قانونی مبارزه به تساوی ۱۴ بر ۱۴ با او رضایت داد و در راند طلایی حریف برزیلی او موفق به کسب پیروزی شد. به این ترتیب  یعقوبی دومین ملی‌پوش حذف شده ایران از گرندپری چین‌تایپه نام گرفت.

پیش از او نیز سجاد مردانی در نخستین مبارزه خود با حساب ۸ بر ۷ نتیجه را به حریف ترکیه‌ای واگذار کرد تا بار دیگر با دست خالی از گرندپری‌ها خداحافظی کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *