مساعدت وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان‌های استان ایلام


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمک این وزارتخانه به بیمارستان‌های استان در زمینه امکانات و تجهیزات خبر داد.

به گزارش سادس، دکتر «جان‌بابایی» در دیدار با استاندار ایلام، اظهار کرد: پس از بازدید از بیمارستان سرابله و امام(ره) شهر ایلام مشکلات این مراکز احصاء شده و برای تأمین امکانات و تجهیزات کمک خواهد شد.

وی با بیان این‌که به مرکز در حال ساخت سوختگی استان رسیدگی خواهد شد، گفت: این مرکز یکی از مراکز بسیار خوب در زمینه سوختگی است و در حال تکمیل است و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن نیز تأمین خواهد شد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» نیز در این نشست اظهار کرد: در استان ایلام علاوه‌بر مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها بحث رابطه دانشگاه علوم پزشکی با تأمین اجتماعی است که باید نسبت به ساماندهی آن در سطح کشور برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی در رابطه با پروژه بیمارستان در حال ساخت ۳۷۶ تختخوابی ایلام نیز ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام است اما مشکلی که وجود دارد برآورد اشتباه اولیه برای اجرای این بیمارستان است که تاکنون بیش از ۵۹ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است و نیاز به ۸۹ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن وجود دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *