بنیادی: تمام توسعه کشور فقط در بنیان آموزش و پرورش است


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید دست دستگاه‌هایی که در آموزش و پرورش نفوذ کرده و تاثیرات منفی ایجاد کرده‌اند کوتاه شود، گفت: تمام توسعه کشور فقط در بنیان آموزش و پرورش است.

به گزارش سادس، بهروز بنیادی صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان منطقه ترشیز که در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد، وظیفه وزیر آموزش و پرورش را حتی از رییس جمهور نیز بیشتر دانست و اظهار کرد: اقدامات وزیر آموزش و پرورش از دورترین نقاط روستایی تا مراکز استان و بزرگترین شهرها به یادگار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش وظیفه بسیار سنگین و سختی را برعهده دارد، عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش وزیر گروهی است که می‌خواهد انسان کاملی تربیت کند که کشور را نجات دهند.

بنیادی با اعلام اینکه اینکه هرچند برخی مواقع وزراء را تحت فشار قرار می‌دهیم اما باید وسعت کار آنها را هم مدنظر قرار دهیم، وسعت کار آموزش و پرورش را بسیار زیاد دانست و اظهار کرد: بدون شک در مدت چهار سال هیچ وزیری نمی‌تواند آموزش و پرورش را سروسامان دهد.

وی با بیان اینکه همه مشکلات مربوط به مسائل مالی نیست، تمامی تصمیم گیری‌ها را در اختیار وزیر آموزش و پرورش ندانست و گفت: متاسفانه در کشور به حدی تداخل وظایف و دستگاه‌هایی که نباید در امور یکدیگر دخالت کنند به وجود آمده که همه را خسته کرده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موازی کاری هایی موجود، بیان کرد: مشکلات معیشتی، سرانه آموزش و پرورش و نقل و انتقالات و بسیاری مشکلات دیگر به جای خود اما اگر وزیر آموزش و پرورش فقط بتواند دست دستگاه‌هایی را که در آموزش و پرورش نفوذ کرده و تاثیرات منفی ایجاد کرده‌اند را کوتاه و با آنها مبارزه کند گام بسیار بلندی را برداشته اند.

وی با اشاره به اینکه امروز وزیر آموزش و پرورش باید وزرای مختلفی را تربیت کند، عنوان کرد: تمام توسعه کشور فقط در بنیان آموزش و پرورش است.

بنیادی با بیان اینکه معلم قرار است آزادی بیان، صبوری، شایستگی، مهربانی و دینمداری را به فرزندان ما فرا دهد، گفت: اگر اجازه ندهیم این زبان کار خودش را انجام دهد هیچ کس دیگری نخواهد توانست.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *