اسماعیل‌پور: خادم حق داشت انتخابم نکند/ از در بیرونم کنند از پنجره وارد می‌شوم!


مسعود اسماعیل‌پور

دارنده مدال های نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی با بیان اینکه هدفش حضور در المپیک 2020 است،گفت: برخی می‌خواهند من را تمام شده بدانند اما به این راحتی‌ها از کشتی دست نمی‌کشم.

مسعود اسماعیل‌پور در گفتگو با سادس، درباره آخرین وضعیت خود پس از انجام عمل جراحی مچ دست راست که اوایل اردیبهشت ماه انجام شد،اظهار کرد: پس از عمل جراحی که داشتم و مدارک آن را نیز به شورای فنی ارائه دادم خواستار این شدم که از حضور در انتخابی تیم ملی معاف شوم اما به هر حال بااین درخواستم موافقت نشد و شانس حضور در تیم ملی را از دست دادم. پس از آن هم با توجه به شرایطی که داشتم و از سوی دیگر دعوت اختیاری به اردوی تیم ملی دیدم صلاح نیست در تمرینات تیم ملی حاضر شوم. یک ماهی می‌شود تمریناتم را از سر گرفته‌ام و قرار است در لیگ کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان درباره اهداف خود در کشتی و اینکه آیا به حضور در میادین کشتی و تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: من بی‌خیال کشتی نشده ام و رویم خیلی زیاد است! اگر من را از در بیرون کنند از پنجره داخل می‌شوم. فعلا به خداحافظی از کشتی  فکر نمی‌کنم و هدفم این است تا المپیک 2020 کشتی بگیرم.به این راحتی‌ها کشتی را رها نمی‌کنم و از آن دست نمی کشم.

اسماعیل‌پور افزود: با همه وجود زحمتم را می‌کشم و هدفم حضور در المپیک توکیو است. امیدوارم به این خواسته‌ام برسم. برخی می‌خواهند من را تمام شده بدانند اما مطمئن باشید به کارم ادامه می‌دهم و اگر روزی برسد که ببینم دیگر توان جنگیدن برای تیم ملی را ندارم کنار می‌کشم. شانسم را امتحان می‌کنم و امیدوارم شایستگی پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی را داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف شانسی برای حضور در مسابقات جهانی 2018 که دو ماه دیگر برگزار می‌شود برای خود قائل نیست گفت: من کار خودم را می‌کنم و زحمتم را می‌کشم امااینکه چه پیش می‌آید را واقعا نمی‌دانم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بابت عدم موافقت شورای فنی با درخواستش دلخور است، گفت: بازی های آسیایی از اهمیت زیادی برای کشتی و ورزش ایران برخوردار است به همین دلیل کادر فنی تیم ملی حق دارد افرادی را انتخاب کند که جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نگذارد. بازی‌های آسیایی هر 4 سال یکبار انجام می‌شود و اهمیت زیادی دارد. اگر خودم نیز سرمربی تیم ملی بودم کشتی‌گیر سالم و آماده را به کشتی‌گیر آسیب دیده ترجیح می‌دادم،به همین خاطر حق داشتند انتخابم نکنند. از هیچ کس ناراحت نیستم فقط از این ناراحتم که چرا چنین اتفاقی افتاد و فرصت حضور در بازی‌های آسیایی را از دست دادم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *