کلوپ: نظرم را درباره قیمت پوگبا تغییر دادم/ صلاح کاملا آماده است


یورگن کلوپ

سرمربی آلمانی لیورپول به ارزیابی وضعیت تیمش و البته گفته‌های پیشین خود درباره پوگبا پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، لیورپول در یکی دو فصل اخیر بازیکنان گران‌قیمتی را به خدمت گرفته است که آلیسون آخرین بازیکن این تیم بوده است. بعد از حضور پل پوگبا در منچستریونایتد، خیلی‌ها به انتقاد از این انتقال پرداختند که یورگن کلوپ جدی‌ترین منتقدی بود که به واکنش به این انتقال پرداخت ولی اکنون تیم او خریدهای گران‌قیمتی داشته است.

فیرجیل فان دایک (۷۵ میلیون پوند)، نبی کیتا (۵۲ میلیون پوند)، فابینیو (۴۴ میلیون پوند)، چمبرلین (۴۰ میلیون پوند) و آلیسون (۶۸ میلیون پوند) خریدهای لیورپول در ۱۲ ماه اخیر بودند.

یورگن کلوپ درباره خریدهای گرانقیمت تیمش گفت: این مشکلی است که الان همه جا وجود دارد. دو سال و نیم پیش که من آن حرف را درباره پوگبا زدم، فکر نمی‌کردم این قدر دنیا تغییر کند. ۱۰۰ میلیون برای یک بازیکن خیلی زیاد است. این ارقام دیوانه کننده است. من نمی‌خواهم این طور پیش بروم و تیمم خریدی نداشته باشد و در نهایت تیمم موفق نباشد تا فلسفه من پیش برود. من دوست ندارم که خرید زیادی داشته باشیم ولی از طرفی نیز دوست دارم تیمم موفق باشد. بله من نظرم را درباره صحبتی که درباره پوگبا داشتم تغییر دادم. 

او درباره شرایط محمد صلاح گفت: صلاح الان شرایط خیلی خوبی دارد و آماده بازی کردن است. هیچ مشکلی او را تهدید نمی‌کند. او بعد از مصدومیت و جام جهانی، بیش از پیش آماده است تا برای تیم به میدان برود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *