سازمان بهشت زهرا درباره عدم بضاعت افراد کنکاش نمی‌کند


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر اینکه در سازمان بهشت زهرا (س) از افرادی که بضاعت مالی ندارند بهای خدمات دریافت نمی‌شود، افزود: این سازمان در خصوص بضاعت مالی افراد کنکاش نمی‌کند.

به گزارش سادس، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بررسی تبصره‌های لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های بهشت زهرا (س) در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته بود که سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در تشریح و دفاع از این لایحه گفت: در بهشت زهرا (س) کرامت انسان‌ها حفظ می‌شود. به این ترتیب به هر شهروند تهرانی که به این سازمان مراجعه می‌کند جدا از وضعیت مالی یعنی فقیر یا غنی بودن وی یک قبر رایگان اهداء می‌شود. امروز در بررسی این لایحه موضوع واگذاری قبر نیست بلکه در خصوص بهای خدمات صحبت می‌کنیم.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص عدم بضاعت افراد کنکاش نمی‌کند و هر فردی که در مراجعه به این سازمان اعلام کند که برای بهای خدمات بضاعت ندارد، همکاری می‌کنیم. برای ما در بهشت زهرا (س) این کلمه «ندارم» معنا دارد. لذا از وی بهای خدمات را دریافت نمی‌کنیم. بر همین اساس است که هیچ گاه شنیده نشده که متوفی در طول سالیان گذشته در تهران بر روی زمین بماند.

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ در دوره جدید مدیریت شهری با تصویب لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های بهشت زهرا (س) کار بزرگی صورت گرفته است، چرا که این لایحه سال‌ها بود که بر روی زمین مانده بود و امروز به نتیجه رسید. امیدواریم که با تعیین ضوابط دقیق تخفیف و تقسیط بهای خدمات امروز بیش از هر زمان دیگری شفاف سازی در سازمان بهشت زهرا (س) محقق شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *