زوار: با ۶ تکواندوکار عازم روسیه می‌شویم


محمدرضا زوار

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین گفت: مشکلی نباشد دوم مرداد برای برگزاری اردوی مشترک، با ۶ تکواندوکار عازم روسیه می‌شویم.

محمدرضا زوار در گفت و گو با سادس، در خصوص اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی نوجوانان پسران ایران با روسیه، برای آماده سازی جهت حضور در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین، توضیح داد: فدراسیون تکواندوی روسیه از ایران دعوت کرده است تا با هزینه‌های این کشور اردوی مشترکی را با تیم روسیه برگزار کنیم. با توجه به شرایطی هم که داشتیم این دعوت را پذیرفته و قصد شرکت کردن در این اردوی مشترک را داریم.

او در مورد مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی تکواندوی نوجوانان گفت: در کنار این اردوی مشترک مسابقاتی هم به میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود که تکواندوکاران ما در این تورنمنت تدارکاتی حضور دارند تا آن‌ها را برای رسیدن به شرایط بهتر محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان پسران گفت: با ۶ تکواندوکار عازم روسیه می‌شویم و با توجه به مسابقات انتخابی، نفرات اول و دوم تیم مشخص می‌شوند تا از بین این ملی‌پوشان نفرات دوم در تورنمنت پیش رو شرکت می‌کنند.

او در خصوص نفرات اعزامی به المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز گفت: روند آماده سازی ملی پوشان رضایت بخش است و تا کنون اردوها و تدارکات خوبی را با حمایت‌های فدراسیون پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر هم هر سه سهمیه المپیک در اختیار ایران است، می‌توانیم نفراتی را در همه اوزان تغییر دهیم. بنابراین باید آخرین مرحله انتخابی‌ها را برگزار کنیم تا سه تکواندوکار اعزامی ایران که شایسته‌ترین‌ها خواهند بود، مشخص شوند.

طبق گفته محمدرضا زوار، اسامی ۶ تکواندوکار اعزامی ایران به اردوی مشترک و تورنمنت روسیه، به قرار زیر است:
وزن ۶۳- کیلوگرم، حامد اصغری و امیرحسین بحرآبادی
وزن ۷۳- کیلوگرم، علی اشکوریان و مهدی عمادی
وزن ۷۳+ کیلوگرم، محمدعلی خسروی و محمد خانی

وحید عبداللهی نیز به عنوان کمک مربی در کنار محمدرضا زوار قرار دارد و با این تیم عازم روسیه می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *