منتقمی: امیدواریم‌ در قهرمانی وودبال جهان جایگاهمان را بهبود بخشیم


منتقمی

سرپرست فدراسیون گلف گفت: تیم‌ملی وودبال با هشت بازیکن و در دو بخش زنان و مردان راهی مسابقات قهرمانی جهان در تایلند می شود.

بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف در گفت‌وگو با سادس، درباره اعزام‌تیم‌ ملی وودبال به رقابت های قهرمانی جهان گفت: تیم ملی وودبال ایران فردا (یک شنبه) به هشتمین دوره مسابقات وودبال جهانی در تایلند اعزام می شود.

اوافزود: این مسابقات در رده سنی آزاد و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که تیم ملی وودبال ایران با هشت بازیکن به صورت تیمی و انفرادی و در بخش های استروک پلی و فروی پلی از ۲ تا ۸ مرداد در شهر چیانگ مای به رقابت با حریفان می پردازد.

منتقمی با اشاره به این که این سومین دوره ایست که تیم ایران به این مسابقات اعزام می شود اظهار کرد: امید زیادی داریم که در این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته شرایط بهتری را رقم بزنیم. در دوره قبلی رقابت‌ها در ۲۰۱۶ کره‌جنوبی در بخش اقایان و بانوان به مقام پنجم دوبل رسیدیم و در بخش انفرادی هم بهناز قدس مدال طلای فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد.

او با بیان اینکه همزمان با این مسابقات دهمین مسابقات اپن بین المللی تایلند نیز برگزار می شود اظهار کرد: در حاشیه مسابقات کیکاووس سعیدی رییس انجمن وودبال کشور نشست مشترکی با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال خواهد داشت.

منتقمی در پایان ضمن اشاره به آمادگی بازیکنان ایران خاطر نشان کرد :پیش از اعزام یک اردوی انتخابی در مجموعه ورزشی انقلاب و اردوی آمادگی باتوجه به تشابه شرایط اقلیمی با محل مسابقات در شهرستان رودبار برگزار شد.

مسابقات جهانی وودبال هر دو سال یکبار برگزار می شود و این رشته ورزشی دارای فدراسیون جهانی و آسیایی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *