چرا گریزمان پس از گل خوشحالی نکرد؟


گریزمان

مهاجم تیم ملی فرانسه به احترام هم تیمی هایش در اروگوئه پس از باز کردن دروازه این تیم در مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوشحالی نکرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، آنتوان گریزمان پس از پیروزی دو بر صفر فرانسه مقابل اروگوئه در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای دومین بار جایزه بهترین بازیکن جام را دریافت کرد. مهاجم فرانسوی که به تازگی قراردادش را با اتلتیکومادرید تمدید کرده است دومین گل تیمش را به لطف اشتباه جبران ناپذیر موسلرا به ثمر رساند. او پیش از این به رافائل واران پاس گل داد و در نخستین گل فرانسه نیز نقش داشت. از سال ۲۰۰۶ پس از پاتریک ویرا هیچ بازیکن فرانسوی نتوانسته بود در مرحله حذفی گلزنی کند و پاس گل دهد. 
گریزمان از همه لحاظ بازی کاملی را به نمایش گذاشت و ۷۷ درصد پاس‌هایش صحیح بود.

او امشب توانست تعداد گل‌هایش را در جام جهانی به عدد سه برساند (مهاجم فرانسوی پیش از این در دیدار برابر استرالیا و آرژانتین از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده بود). بازیکن شماره هفت فرانسه پس از باز کردن دروازه حریف خوشحالی نکرد. او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین به رسانه‌ها گفت: به حریف احترام زیادی می‌گذارم. در مقابلم دوستانم و هم‌تیمی‌هایم (دیگو گودین و خوسه خیمنس) حضور داشتند. به خاطر احترام به آنها پس از گلزنی خوشحالی نکردم.

مهاجم اتلتیکو مادرید در پایان اظهار کرد: سعی داشتیم حریف را آزار دهیم و اجازه ندهیم بازی مورد نظرشان را ارائه دهند. می‌دانستیم نمی‌توانیم وارد بازی‌شان شویم. آرامش خود را حفظ کردیم و مثبت اندیش بودیم. بازی تدافعی به نمایش نگذاشتیم. می‌خواستیم بدانیم بازی چگونه پیش می‌رود. از بازیکنانی بهره می‌بریم که توانایی هدایت بازی را دارند. من سعی کردم بازی را به نحوی پیش ببرم که مورد دلخواه تیم باشد. شرایط ورزشگاه خیلی خوب بود و جو خوبی برای هر دو تیم بر قرار بود. نیژنی ورزشگاه خوبی برای میزبانی مرحله یک چهارم نهایی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *