عیادت وزیر بهداشت از دختر نوجوان فداکار سرپل ذهابی


وزیر بهداشت از هانیه؛ نوجوان فداکار سرپل ذهابی که پس از نجات خواهرش در زلزله سرپل ذهاب، دچار ضایعه نخاعی شده بود، عیادت کرد.

به گزارش سادس، دکتر هاشمی با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده از این دختر فداکار سرپل ذهابی عیادت و ضمن گفتگو با پزشکان معالج وی، از فرایند درمان وی در کرمانشاه و تهران تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه این عیادت گفت: خوشبختانه اقدامات درمانی خوبی برای هانیه در کرمانشاه انجام شده است.

دکتر هاشمی یادآور شد: انتقال هانیه به بیمارستان توانبخشی رفیده، برای تکمیل دوره درمان با استفاده از تجهیزات تخصصی تر است و هانیه هم دختر باهوش و با روحیه ای است که همین روحیه، کمک زیادی به بهبودی وی می کند.

هانیه نوجوان ۱۱ ساله در زلزله ۲۲ آبان ۹۶ در سرپل ذهاب، بعد از نجات خواهر کوچکتر خود دچار ضایعه نخاعی شد.

تا کنون اقدامات درمانی و توانبخشی برای هانیه در کرمانشاه انجام شده و بهبودی نسبی نیز برای وی حاصل شده و برای تکمیل دوره درمان به بیمارستان توانبخشی رفیده منتقل شده است.

دکتر الهام لولی پزشک معالج هانیه در خصوص وضعیت وی، گفت: خوشبختانه وضعیت هانیه بسیار خوب است و اقدامات درمانی خوبی برای وی در طول چندماه گذشته در کرمانشاه انجام شده است.

وی اظهار داشت: شدید نبودن ضایعه نخاعی هانیه،  و جوان بودن وی و زمان مناسب درمان ، دلایلی است که می توان به بهبود کامل هانیه امیدواری زیادی داشت.

دکتر لولی در پایان گفت: اقدامات لازم را برای اینکه هانیه حداکثر استقلال عملکردی خود را به دست آورد انجام می دهیم.

بر اساس گزارش وبدا، وزیر بهداشت پس از عیادت از هانیه، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جریان مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *