برقراری جوی آرام در اکثر مناطق کشور


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در اکثر مناطق کشور از وزش باد و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و شرقی خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به اینکه براساس تحلیل اطلاعات هواشناسی طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم است، اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز (۳۱ خردادماه) و فردا (۱ تیرماه) در ارتفاعات البرز شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران، گاهی احتمال رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان این‌که طی امروز در جنوب غرب و شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: وزش باد در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و شنبه (۲ تیرماه) خلیج فارس مواج است، ادامه داد: همچنین طی امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ دمایی رخ نمی‌دهد اما فردا در نوار شمالی و روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه صاف با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *