پرداخت مطالبات ناجیان غریق پیش از آغاز فعالیت ستاد سواحل


فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: باید پیش از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی سواحل بخشی از مطالبات معوقه ناجیان غریق پرداخت شود.

به گزارش سادس، میر«شمس مومنی‌زاده» در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرانزلی بر ضرورت پرداخت بخشی از مطالبات معوقه ناجیان غریق پیش از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی سواحل تأکید و اظهار کرد: ناجیان غریق در تعطیلات خرداد ماه امسال با توجه به این‌که مطالبات معوقه‌شان به صورت کامل پرداخت نشده بود حاضر به همکاری نبودند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این مشکل با وارد عمل شدن نماینده مردم انزلی در مجلس برطرف شد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی درست از بوجود آمدن هر مشکلی در سواحل برای مردم و مسافران جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان این‌که باید از ساحل انزلی در هر چهار فصل استفاده کنیم، افزود: در ارتباط با ساماندهی سواحل و دریا از همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل خواهش می‌کنم به صورت جدی این مسأله را دنبال کنند.

وی با تأکید بر این‌که برای کاهش غریق باید بکوشیم، خاطرنشان کرد: با پیگیری و بررسی باید امنیت لازم برای استقرار ناجیان غریق و هلال‌احمر را در نقاط خطرآفرین ساحل فراهم کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *