اعتراض مربی سابق تیم ملی بوکس به نگرفتن جایزه: فقط موقعی که به من احتیاج دارند مربی هستم؟


مرتضی سپهوند

مربی سابق تیم ملی بوکس جوانان می‌گوید: فدراسیون در بحث تجلیل حق‌کشی کرده و حقش را می‌گیرد.

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سادس منطقه لرستان، خاطرنشان کرد: طی حکمی حدود دو سال پیش به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شدم و نزدیک به ۱۷ ماه فعالیت کردم و تیم را در قهرمانی آسیا چهارم کردیم که اگر ناداوری نبود، بدون شک نتیجه بهتری می‌گرفتیم.
وی تصریح کرد: در آن رقابت‌ها طلا هم کسب کردیم که بعد از ۱۲ سال در تمام رده‌های سنی(طلای علی مظاهری در بازیهای آسیایی دوحه قطر) این موفقیت حاصل شد.
سپهوند یادآور شد: من به همراه رضا مهدی‌پور و امید رشید به عنوان مربی آن تیم بودیم که بیشترین وقت را من گذاشتم و با توجه به شغلم برای مرخصی و… خیلی اذیت شدم اما در تجلیل از قهرمانان و مربیان نام من را ندادند و سایر اعضای کادر فنی هستند.
این مربی لرستانی تصریح کرد: الان می‌گویند من در آن رقابت‌ها به عنوان «همراه» بوده‌ام، اگر این گونه است چطور سه بار در کنار رینگ اخراج شدم؟

وی با بیان اینکه حکم ناطق نوری، رئیس وقت فدراسیون را دارم که مربی تیم جوانان هستم، اضافه کرد: موقعی که به من احتیاج دارند، مربی هستم اما هنگام پاداش «همراه» می‌شوم. مربی تیم بودم و سرپرست، بچه‌ها و کادر فنی هم می‌توانند شهادت بدهند.
سپهوند با تأکید بر اینکه حق‌کشی کرده‌اند، افزود: حقم را می‌گیرم و نمی‌گذارم این گونه تلاش‌هایم هدر برود، فدراسیون و وزارت ورزش باید حق پایمال شده‌ام را بدهند. این پاداش ۱۵ میلیون تومان است و به آن احتیاج دارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *