گودرزی: حیف است بازی های آسیایی را از دست بدهم


آروین گودرزی

نایب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون گفت: تاکنون به این شدت زمین نخورده بودم اما به نظر خودم به احتمال خیلی زیاد دوباره به تمرینات برمی گردم و خوب هم بر می گردم.

آروین گودرزی در گفت و گو با سادس درباره ی وضعیت خود پس از مصدومیت ناشی از زمین خوردن شدید در تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری جاده بیان کرد: تا کنون به این شدت زمین نخورده بودم . گردن مقداری آسیب دید و دندان و بینی ام نیز شکست، لبم پاره شد یک عمل ۵ ساعته روی گوشه چشمم انجام دادندو یک روز بعدش نیز یک عمل دو ساعته بر روی خود چشمم انجام شد و نزدیک ۶۰ بخیه خورد. البته هنوز چشمم تار می بیند وتمام بدنم درد می کند. با این حال رو به بهبود هستم و خیلی بهتر از قبل شده ام و دارم سر پا می شوم.باید از فدراسیون و کادرفنی هم تشکر کنم که در این قضیه من را حمایت کردند.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند بتواند بعد از دوهفته به تمرینات برگرددو برای بازی های آسیایی آماده شود، تصریح کرد: پزشکان گفتند بعد از دو هفته که بخیه هایم را بکشم می توانم تمرین کنم. خودم هم فکر می کند ۱۰روز تا نهایتا دو هفته دیگر بتوانم تمریناتم را شروع کنم و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشم . ان شاالله بتوانم برگردم چراکه انگیزه ام برای حضور در بازی های آسیایی بالا است.

او ادامه داد: به نظر خودم به احتمال خیلی زیاد برمی گردم و خوب هم بر می گردم.مگر اینکه برای چشمم مشکل خاصی پیش آمده باشد چون تار می بینم و حالا قرار است پیش متخصص بروم. فقط مقداری وقت می خواهم که فشار روحی و روانی ام کمتر شود و در برخی مسابقات هم فعلا شرکت نکنم تا  بتوانم خودم را به آن چیزی که بودم برسانم و دیگر تا اواسط مرداد کاملا روی فرم باشم.۱۰۰درصد حیف است که بازی های آسیایی را از دست بدهم چون دیگر این سن من بر نمی گردد. ازطرفی بعد از آن مسمومیت در مسابقات قهرمانی آسیا که ماده تعقیبی انفرادی را از دست دادم اینکه بازی های آسیایی را هم از دست بدهم واقعا دردناک است.

رکابزن ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی رخ داد که در تمرینات زمین خورد، تاکید کرد: تقصیر کسی نبود. در تمرینات فشار آوردیم و در حالی که سرعتم زیاد بود در سرازیری دوچرخه ام به چاله ای برخورد کرد و لاستیکش ترکیدو زمین خوردم.

گودرزی در مورد اینکه نگران عقب ماندن از بقیه نفرات تیم ملی نیست، گفت:۱۰۰ درصد این مسئله هست و بابت آن کمی اعصابم بهم ریخته است اما از طرفی این اعتماد به نفس هم در خودم می بینیم که جبران کنم و دوباره خودم را به اوج برسانم. من برنامه ریزی ۴ ساله برای بازی های آسیایی داشتم و اگر آن را از دست بدهم ضربه بدی می خورم.  

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *