ملی‌پوش کاراته بانوان: ایران پتانسیل موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ را دارد


آویشن باقری

عضو تیم ملی کاراته بانوان معتقد است، کاراته‌ ایران پتانسیل موفقیت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

آویشن باقری در گفت و گو با سادس، با اشاره به شرایط خوب اردوهای تیم ملی کاراته بانوان، توضیح داد: خوشبختانه در جریان اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی را تا به اینجا زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم. سه مرحله اردو داشته‌ایم که روند پیگیری تمرینات برای همه ملی‌پوشان مناسب بوده است.

او در پاسخ به این سوال که دور چهارم اردوهای تیم ملی بانوان از چه زمانی شروع می‌شود، اظهار کرد: دور جدید اردوها از امروز (شنبه) پنجم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم ادامه دارد. شانزدهم همین ماه هم عازم ترکیه می‌شویم تا در مسابقات کاراته وان شرکت کنیم.

کاراته کای تیم ملی بانوان در پاسخ به این سوال، آمادگی او برای شرکت در این مسابقات در چه سطحی خواهد بود، تصریح کرد: از ترکیب نهایی تیم اطلاع  ندارم اما تقریبا با ۹ کاراته‌کا در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم که با پیگیری تمرینات، الان به آمادگی ۸۰ درصدی رسیده‌ایم. امیدورام نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

دارنده‌ مدال طلای کاراته جهان، در خصوص شانس موفقیت تیم‌ ملی بانوان ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، خاطرنشان کرد: از نظر من کاراته‌کاهای ایران در این بازی‌ها صد در صد شانس موفقیت دارند. پتانسیل کاراته در ایران بسیار بالا بوده و همچنین پتانسیل موفقیت در المپیک پیش رو را هم داریم.

او افزود: البته در حال حاضر همه‌ی ملی‌پوشان و حتی من، به فکر فیکس شدن در ترکیب تیم ملی هستیم. مسابقات انتخابی بسیار مهم و با سطح بالا است که تلاش همه‌ ما برای موفقیت در این رقابت‌ها است.

آویشن باقری در پایان گفت: هیچ برنامه جداگانه‌ای برای ادامه تمریناتم ندارم و در اردوها کنار سایر ملی‌پوشان تمرین می‌کنم. شرایط اردوها مناسب است و امیدوارم در رقابت‌های پیش رو موفق شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *