تلاش ناجا و نیروهای مسلح برای خوشایند سازی سربازی

به گزارش سادس، سردار فتحی زاده در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز، اظهار کرد: خوشحالم، امروز در جمع دلاورمردان، نمایندگان و نمونه های عرصه خدمت سربازی در نیروی انتظامی هستم .

وی به حضور پرافتخار خانواده معزز شهدا در این جشنواره اشاره و خاطر نشان کرد: در قبال فداکاری خانواده شهدا و نیز افتخاری که عزیزان آنها برای کشور آفریدند، سرتعظیم فرود می‌آوریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به سهم بزرگ سربازان در اجرای ماموریت های متعدد و متنوع ناجا و نیز تامین نظم و امنیت اشاره و بیان کرد: در اکثر این مأموریت‌ها این عزیزان حضور بسیار پررنگی دارند، امنیت امروز جامعه و نیز ایستادگی و سربلندی در مقابل دشمنان، مرهون فداکاری و ایثارگری سربازان است که دوشادوش کارکنان ناجا در پاسداری و حراست از کشور تلاش می کنند؛ در سالجاری 22 سرباز ناجا در راستای دفاع از ارزش ها و اعتلای ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی، خطاب به سربازان حاضر در جشنواره، گفت: قدر و ارزش خود را دست کم نگیرید، با نگاهی به مسئولیت خود در ناجا و یا نیروهای مسلح، تصور می کنید که از اهمیت چندانی برخوردار نیستید در حالیکه ثمره زحمات و تلاش شما عزیزان در کنار کارکنان این نیرو، امنیت کشور است.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: هنگامی که موضوع دفاع مقدس مطرح می شود، سربلند هستیم زیرا همرزمان شما در هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرزها و نظام اسلامی دفاع کردند. 

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی، در عرصه بین المللی زبانزد عام و خاص است، گفت: هرساله  از پلیس کشورهای مختلف، میهمان نیروی انتظامی هستند و همگی متفق القول این سوال را مطرح می کنند با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر تلاطم و ناامنی قرار دارد، چگونه از امنیت مثال زدنی برخوردار است، این امنیت، ثمره تلاش و زحمات مجاهدگونه شما سربازان عزیز و …است که به آن افتخار می کنیم.  

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از دوران خدمت سربازی به عنوان دوره بسیار ارزشمندی یاد کرد و خطاب به سربازان حاضر در جشنواره، گفت: امروز در کسوت خدمت در راستای تأمین امنیت کشور گام بر می‌داریم، از سوی دیگر مردم کشورمان در پناه امنیتی که شما عزیزان فراهم می‌کنید با آرامش زندگی می‌کنند.

این مقام عالی انتظامی کشور به برنامه های نیروی انتظامی، نیروهای مسلح و ستاد کل در راستای استفاده بهینه از خدمت سربازی، اشاره و خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته، با جدیت مشترک، برنامه ها و طرح هایی در این رابطه انجام شده که شاهد آثار و ثمرات آن هستیم.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: تلاش می کنیم دوران خدمت سربازی، دورانی خوشایند و اثربخشی باشد و از سوی دیگر شما عزیزان نیز از این دوران، بهره لازم را ببرید.

بر اساس گزارش پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خطاب به سربازان حاضر در جشنواره،گفت: قدر این ایام و دوران خوب را بدانید تا انشاء الله با خاطر خوشی دوره خدمت سربازی را سپری کنید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *