افتتاح بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت

رئیس بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه گفت: پس از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

به گزارش سادس، امروز پنج‌شنبه دکتر سهرابی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه دارای ۱۷۴ تخت خواب و در زمینی به مساحت ۵۴۱۹۶ مترمربع با زیربنای ۱۴۳۷۵ مترمربع در شمال شهرستان خمینی شهر و در منطقه منظریه واقع شده است.

وی با بیان اینکه طراحی این پروژه مربوط به سال ۱۳۷۰ است و در آغاز کار ۹۶ تخت خواب در این خصوص تهیه شد، افزود: در سال ۷۳ طرح اولیه بیمارستان در دو طبقه و در سال ۸۸ با در نظر گرفتن نیازهای مردم خمینی شهر و همچنین مردم غرب استان اصفهان تصمیم به تقویت اسکلت بیمارستان و گسترش فضا و خدمات آن و ارتقاء ۱۷۴ تخت‌خوابی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای درمانگاه‌های عمومی و تخصصی شامل اورژانس، زایشگاه، تصویربرداری، اندوسکوپی و سایر خدمات دیگر می‌باشد.

رئیس بیمارستان با بیان اینکه بعد از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت، گفت: هزینه راه‌اندازی این بیمارستان بسیار زیاد بود و پرسنل بیمارستان همزمان سه کار برنامه‌ریزی، اجرا و خرید تجهیزات را انجام می‌دادند.

سهرابی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای این بیمارستان، افتتاح هتلینگ بیمارستان است که علاوه بر مردم خمینی شهر، مردم اصفهان نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *