رموزی: رودکی و سیاحی بدون اطلاع درخشان، 4 جودوکار را به کمیته انضباطی فراخواندند


اردوی تیم‌ملی نوجوانان‌ و جوانان جودو بانوان

سرپرست سابق تیم‌ ‌ملی جودوی ایران گفت: رودکی و سیاحی بدون اطلاع رییس فدراسیون اقدام به فراخواندن 4 جودوکار سابق به کمیته انضباطی کردند.

امیر رموزی در گفت‌وگو با سادس، با انتقاد از محمدرضا رودکی، مدیر تیم‌ ‌ملی جودو و دبیر فدراسیون جودو، ادعا کرد: زمانی که محمد درخشان، رییس فدراسیون جودو در باکو حضور داشت، این دو شخص با همدستی یکدیگر و بدون هماهنگی با رییس فدراسیون  اقدام به احضار من و سه جودوکار سابق ایران به دلیل آن چه انتقاد از تیم‌ ‌ملی و فدراسیون می دانستند، کردند اما پس از بازگشت درخشان از سفر به باکو او بلافاصله دستور لغو این احضار را صادر کرد. من حتی جلسه بسیار خوبی با درخشان داشتم و در آن جلسه تمامی موارد را توضیح دادم که او هم  آن را قبول کرد اما رودکی و سیاحی باعث ایجاد حاشیه برای جودو می‌شوند.  

سرپرست سابق تیم‌ ‌ملی با بیان این که هیچ مصاحبه‌ای علیه فدراسیون یا کادر فنی تیم‌ ‌ملی نداشته است، گفت‌: تنها کاری که کرده بودم این بود که زیر پست اینستاگرام محمد رشنو نژاد که به هلند رفته است، برای او آرزوی موفقیت کردم. حتی به درخشان هم گفتم اگر  رودکی مدعی است من مصاحبه‌ای انجام داده‌ام آن را رو کند و آن وقت مرا برای همیشه محروم کنید.  متاسفانه رودکی همان زمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد هدف این افراد از انتقاد، تخریب فدراسیون است، چرا که به آرزوهایشان در دنیای قهرمانی نرسیده اند و حالا  به دنبال ضربه زدن به جودو هستند.

وی در ادامه مدعی شد: رودکی طوری صحبت کرده که انگار مدال جهانی و المپیک دارد. کسی این گونه مدعی می‌شود که کلکسیون مدالهای جهانی و  المپیک داشته باشد. من هیچ آرزویی ندارم. من زمانی که سرپرست تیم‌ ‌ملی بودم به دستور رستگار، رییس وقت فدراسیون و میراسماعیلی، نایب رییس فدراسیون شخصا با رودکی تماس گرفتم و او را به تیم‌ ‌ملی دعوت کردم اما او به جای تشکر  شروع به بدگویی به رستگار، میراسماعیلی و من کرد و حتی چند مرتبه نیز به صورت پیامکی حرفهای نامناسبی زد. وقتی من موضوع را به رستگار گفتم او گفت‌ چشم پوشی کنید تا جودو وارد حاشیه نشود. در حالی که اگر این اتفاق در حال‌ حاضر می افتاد، مشخص نبود چه بلایی سر آن فرد می آوردند.

رموزی خاطر نشان کرد: درست است که قهرمان جهان و  المپیک نیستم اما هیچ وقت در یک برنامه کمدی باعث خنده مردم نشده ام و شان جودوی ایران را پایین نیاورده ام. 

وی با بیان این که امیدوار است جودوی ایران از وضعیت فعلی خارج شود و به مدال‌  المپیک برسد، گفت‌: ما همگی جزو خانواده‌ جودو هستیم و چاقو هیچ وقت دسته خودش را نمی برد. تاکنون هم هیچ وقت مصاحبه و انتقاد نکرده‌ام چون همه از یک خانواده‌ هستیم.  امیدوارم  برخی از مسئولان فدراسیون دست از حواشی بردارند و تاب انتقاد داشته باشند. اگر کسی هم انتقاد می‌کند نکات مثبت آن را قبول کنند. این که  مسئولان فدراسیون تا این حد در قبال انتقاد سرسختی نشان می‌دهند به ضرر جودو است. امثال رودکی هم بهتر است به جای پرداختن به حواشی بر روی مسائل فنی تمرکز کنند تا جودو در چنین حال و روزی قرار نگیرد.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *