باقی مانده بودجه کمیته ملی المپیک رسید/ واریز ۴۲ درصد دیگر از سهم فدراسیون‌ها


لوگوی المپیک

خزانه دار کمیته ملی المپیک اعلام کرد با دریافت کامل باقی مانده بودجه سال ۹۶، تمام فدراسیون‌ها ۴۲ درصد دیگر از سهم بودجه خود را دریافت می‌کنند.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با سادس درباره‌ی دریافت کامل باقی مانده بودجه سال ۹۶ کمیته ملی المپیک از دولت بیان کرد: ۱۰۰ درصد سهمیه خود را از بودجه ابلاغی که شامل ردیف اصلی و ردیف متفرقه است را دریافت کردیم و این پول به حساب کمیته ملی المپیک واریز شده است. تا چند روز آینده نیز سهم فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود.

 او ادامه داد: فدراسیون‌ها تاکنون ۳۸ درصد بودجه خود را دریافت کرده‌اند و ۴۲ درصد دیگر نیز برای آنها واریز می‌کنیم و تمام فدراسیون‌ها تا سقف ۸۰ درصد سهمیه بودجه خود را دریافت می‌کنند. صالحی امیری تلاش‌های ارزشمندی انجام داد و به طور جدی موضوع پرداخت باقی مانده بودجه را پیگیری کرد و خوشبخاته تلاش‌هایش محقق شد. بنابراین بخش عمده‌ای از مشکلات فدراسیون ها با این تخصیص آخر حل می‌شود.

سعیدی در مورد اینکه چرا فقط ۸۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها پرداخت می شود، تاکید کرد: چون از بودجه ابلاغی سهم فدراسیون ها را می پردازیم و بودجه ابلاغی معمولا از بودجه مصوب کمتر است. البته مبالغی هم به فدراسیون ها برای بازی های داخل سالن آسیا و بازی های کشورهای اسلامی کمک شده بود.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال افزایش بودجه سال ۹۷ وجود دارد، تاکید کرد: از آنجا که هنوز لایحه بودجه از مجلس خارج نشده نمی‌توان به طور قاطع عدد و رقم گفت اما توفیقات بسیار خوبی به دست آمده و تلاش های صالحی امیری ثمربخش بوده است و قطعا در سال ۹۷ افزایش بودجه خوبی خواهیم داشت.

 او افزود: هیچ جای نگرانی برای سال ۹۷ نیست و با همدلی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ان شاءالله منابع مالی تامین می شود.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *