پیشرفت ساخت ورزشگاه چغابهرام دورود کم است


ورزشگاه
عکس خبر آرشیوی است

پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه حدود یک دهه از تصویب این پروژه می‌گذرد، پیشرفت فیزیکی‌اش بسیار کم است.

به گزارش سادس، این پروژه سال ۸۷ و در سفر هیأت دولت وقت به استان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی بوده، دو سال بعد تأمین و از سال ۹۱ عملیات احداث شروع شد .

محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود درباره آخرین وضعیت این پروژه به سادس گفت: با توجه به سیاست‌ها، دولت به پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی‌دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: کیان‌پور نماینده مردم دورود با وزارت نفت مکاتباتی داشته و قرار شده که ۲۰ میلیارد ریال برای احداث چمن و حصارکشی به این پروژه تخصیص دهند اما فعلاً چیزی ابلاغ نشده است.

رحمتی با بیان اینکه مجموعه ۹ هکتار زمین دارد، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل ما حصارکشی است که همچنان ادامه دارد و به علت عدم حصارکشی در برخی نقاط زمین با اهالی منطقه مشکل داریم.

سپرست اداره ورزش و جوانان دورود یادآور شد: پروژه حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر شرایط تغییر نکند و مثل چند سال اخیر باشد، در آینده نزدیک روند اجرایی آن فعال نمی‌شود. پروژه همچنان فقط نگهبان دارد و دیگر هیچ‌کسی در آن محل دیده نمی‌شود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *