فردا کوه دنا از سمت کهکیلویه و بویراحمد برای یافتن هواپیما جست‌وجو می‌شود


معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: از فردا جست و جوی کوه دنا از سمت استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز می شود و با تمام توان سمت دیگر کوه که در استان کهکیلویه قرار دارد را نیز جست و جو می کنیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار سادس اظهار کرد: همه نقاطی که سازمان هواپیمایی در اختیار ما قرار داده، بر اساس مسائل علمی جست و جو شده است. هم چنان مکان هایی که امکان پالس موبایلی بود را نیز کامل جست و جو کردیم اما تا این لحظه هیچ چیزی پیدا نشده است.

وی افزود: هم چنان تیم‌های امداد و نجات در حال جست و جو هستند. بالگردها نیز آخرین سورت های پروازی خود را انجام داده و فعلا به دلیل شرایط بد جوی پروازی ندارند تا شرایط مجددا برای پرواز بالگردها فراهم شود. فردا بالگردهای بیشتری به منطقه خواهند آمد ولی باید شرایط برای پرواز آنها مساعد باشد. هم اکنون قله‌ها را ابرهای تیره فرا گرفته و بر روی قلل دنا بارندگی است، اما همه در حال تلاش هستند تا جست و جو به نتیجه برسد.

کریمی تصریح کرد:کوه دنا در سمت اصفهان تقریبا به طور کامل جست و جو شده است. بالگردها منطقه دنا در سمت استان اصفهان را به طور کامل جست و جو کردند و جست و جوی زمینی نیز تقریبا کامل انجام شده است. تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد تیم های ما جست و جو را ادامه خواهند داد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *