هنوز باید برای فتح لالیگا تلاش زیادی کنیم


ارنستو والورده

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه در هفته بیست و سوم لالیگا برابر ختافه بدون گل مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: در نیمه اول شادابی نداشتیم و پیوسته بازی نمی کردیم. به همین خاطر حریف در ضربات آخر اجازه کار به ما نمی داد. دفاع ما در شرایط عادی قرار نداشت و لوکاس دینیه order cystone tablets در پست خود بازی نمی کرد. همچنین یری مینا باید جایگاهی در تیم پیدا کند.

سرمربی بارسلونا افزود: از مدت ها پیش منتظر این هفته بودیم. در ژانویه http://nossoposto.com.br/buying-digoxin-online/ Pills برنامه فشرده ای داشتیم و بازی های زیادی انجام دادیم. برای این که به ایبار فکر کنیم به استراحت نیاز داریم و سپس در لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد. هنوز بازی های زیادی در لالیگا باقی مانده است. هیچ چیزی مشخص نیست اما در حال حاضر صدرنشین هستیم.

والورده در ادامه اظهار کرد: می خواستیم سه امتیاز بازی را کسب dostinex generic کنیم اما این اتفاق نیفتاد. یک امتیاز نیز ارزشمند است. یک ماه سخت را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم در همه بازی ها پیروز شویم. به فینال کوپا دل ری صعود کردیم و باید به روند صعودی مان ادامه دهیم. هنوز باید در لالیگا تلاش زیادی کنیم.

بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود( این بازی هفته آینده برگزار خواهد شد). سرمربی اسپانیایی در این باره اظهار کرد: از زمانی که قرعه کشی شد به برخی از موضوعات توجه کردم. با این حال Cheap آنالیزور ها بیش از همه در این رابطه وقت گذاشتند. در این ماه بازی های زیادی داشتیم و باید بازی به بازی تمرکز کنیم. به دیدار چلسی نگاه می کنیم اما بیشتر توجه مان به بازی آینده در لالیگا است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *