نقش مهم احزاب در رسیدن به توسعه پایدار شهری


رییس شورای شهر تهران گفت: در جوامع مردم سالار احزاب نقش مهمی در رسیدن به توسعه پایدار شهری دارند.
online online

به گزارش سادس، محسن هاشمی در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی گفت:  موضوع جلسه دوم، احزاب سیاسی و توسعه پایدار شهری است که این موضوع را می‌توان بر واژه توسعه تعریف کنیم که یکی از نیازهای جوامع بشری حال و آینده است.

وی افزود: واژه پایداری هم بسیار مهم است تا به اهداف متعادل برسیم و به یک اقتصاد پایدار دست یابیم. ما ناچاریم توسعه پایدار شهری را در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی توسعه دهیم.

order tulasi movie

رییس شورای شهر تهران،  افزود: در جوامع مردم سالار احزاب نقش مهمی در رسیدن به توسعه پایدار شهری دارند و  توانایی های مردمی را به منصه ظهور می گذارند.  شوراهای شهری مجالس محلی هستند که در بخش های مختلف شهری فعالیت می کنند و اگر سیستم شهری و شوراهای شهر از برنامه های توانمند برخوردار باشد مدیریت عوامل شهری به بهترین حالت انجام خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: برای اینکه از ایجاد مشکلات موجود جلوگیری کنیم باید منابع مختلف مالی و سرمایه‌ای را مدیریت کنیم تا بتوانیم به یک توسعه پایدار هر چه سریع‌تر دست یابیم.

Cheap

وی با یادآوری  نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در توسعه پایداری گفت: ایشان تلاش‌های زیادی از اول پیروزی انقلاب اسلامی کرده بودند و خود یکی از مدافعان انقلاب اسلامی بودند و تلاش خود را در زمینه توسعه پایدار و احزاب مختلف سیاسی کرده‌اند و معتقد بودند همه اینها بعد از توسعه پایدار شهری به وجود می آید.

propranolol order online

وی در پایان گفت: اگر احزاب سیاسی بخواهند با این نگرش توسعه پایدار شهری، پیش بروند آنها می‌توانند همیشه با رأی مردم این مدیریت ها را به آخر برسانند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *