"مدیریت هزینه"؛ رویکرد اصلی سازمان بیمه سلامت ایران


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، مدیریت هزینه را رویکرد اصلی این سازمان خواند و گفت: تنها با تامین منابع مالی نمی‌توان مشکلات فراروی سازمان را مرتفع کرد؛ بنابراین باید نگاه و راه‌حل‌های جدیدی اتخاذ کنیم و موثرترین اقدام، مدیریت هزینه است.

به گزارش سادس، مهندس طاهر موهبتی در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین چیزی که به عنوان عضوی از خانواده سازمان بیمه سلامت ایران باید به یکدیگر یادآوری کنیم، غنیمت دانستن ایامی است که خداوند به ما توفیق داده تا در حوزه سلامت منشاء اثر باشیم.

وی  ادامه داد: سلامت Order اداری تنها مربوط به مسائل مالی نیست. ما باید دوستی و صمیمیت‌ها را در سازمان تقویت کنیم که متاسفانه بعضا به فراموشی سپرده می‌شود.

موهبتی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران دستگاهی خدماتی است که باید به مردم خدمت خوب ارائه دهد. اگر کار مراجعین را به خوبی Buy انجام دهیم علاوه بر رضایت آنان، رضایت خدا را نیز در پی خواهد داشت. حوزه سلامت متفاوت با سایر حوزه‌ها است؛ چرا که در این حوزه دعای مردم طور دیگری اثر می‌کند.

وی گفت: همانطور که ارایه خدمت مطلوب و موثر در حوزه سلامت اثر فوق‌العاده مثبتی محسوب می‌شود، اثر منفی آن نیز Purchase فوق‌العاده خواهد بود. بنابراین باید قدر این حوزه را بدانیم و از کار مردم گره‌گشایی کنیم. انتظار ما این است که حتما این موارد را جدی بگیریم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه باید در داخل سازمان نگاه‌مان به همکاران را non prescription deltasone ارتقاء بخشیم، افزود: هر رفتاری که نیروی انسانی انجام دهد تا سال‌ها بر ذهن می‌ماند. باید در برنامه‌ریزی‌هایمان به نیروی انسانی اصالت بدهیم تا باور کند که ما در سازمان برای او احترام قائل هستیم؛ چرا که این نگاه منجر به توسعه و برنامه‌ریزی موثر در سازمان می‌شود.

وی بر معیشت و رفاه کارکنان سازمان نیز تاکید کرد و گفت: در صورتی می‌توان از کارمند انتظار داشت به مشتری احترام بگذارد که ما هم به همان Pills اندازه به او احترام بگذاریم.

موهبتی با اشاره به تعریف بسته فرهنگی و رفاهی در سازمان بیان کرد: فرهنگ و جایگاه سازمانی برای ما بسیار مهم است. به منظور افزایش کارایی کارکنان، سازمان باید برای سلامتی، رفاه و نشاط، شایسته سالاری، استقرار نظام نتیجه و محصول و به ویژه ارتقای مهارت کارکنان تلاش کند. یکی از مشکلات ما در نظام اداری این است که ما مهارت‌ها را افزایش نداده و تنها انباشت علمی می‌کنیم؛ در حالی که ما امروز به انباشت علم نیاز نداریم. مهارت زندگی، ارتباطات و … که در زندگی تاثیرگذار است، باید سرلوحه کار ما در سیستم اداری و دولتی باشد تا یاد بگیریم Buy که چگونه تعلق سازمانی را افزایش دهیم.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، وی ادامه داد: تعالی سازمان زمانی محقق می‌شود که ماموریت سازمان به خوبی اجرا شود. ماموریت سازمان زمانی محقق می‌شود که شما اهداف کلان online و کلی را در قالب برنامه و پروژه احصاء کرده باشید و تنها در این صورت است که در برنامه‌هایمان موفق خواهیم شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه این سازمان طی چهار ماه گذشته موفق به تزریق ۷ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان در این بخش شده است، گفت: این در حالی است که در شش ماهه اول سال، ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان به سازمان منابع اختصاص داده شده بود.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: اگر مطالبات را پرداخت نکنیم، نه تنها سازمان بلکه دفترچه‌ها نیز بی‌اعتبار خواهد شد. برای اخذ وجوه مطالبه‌گران باید نهایت تلاش خود را به کار ببریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *