کادر فنی باید جوابگو باشد/ تا کی باید منتظر باشیم تا هندبال ایران جهانی شود؟


هندبال

ملی‌پوش اسبق تیم‌ ‌ملی هندبال می‌گوید که کادر فنی تیم ملی باید جوابگو باشد که چرا تیم ملی با همه امکاناتی که در اختیار داشت جهانی نشد.

حسین هزاردستان در گفت‌وگو با سادس، با گلایه از کادر فنی تیم‌ ‌ملی هندبال ایران، اظهار کرد: بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا از لحاظ آمادگی در سطح بسیار بالایی بودند و تیم ما تیم خوبی بود. من از کادر فنی یک سوال دارم که برای بازیکنان چه کردند تا تیم نتیجه‌ بگیرد؟ آیا کادر فنی قبل از بازی با عربستان یا بعد از شکست مقابل عربستان از لحاظ روانی بازیکنان را آماده کرد تا آنها بتوانند نتیجه‌ دلخواه بگیرند؟

او افزود: تیم‌ ‌ملی هندبال ایران همیشه مقابل تیم‌های عربستان و کره نتیجه‌ می‌گرفت. تیم کره یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در سال‌های اخیر بود، کره تیم جوانی را راهی مسابقات کرده بود و حتی از تیم ژاپنی که مقابل آن به برتری رسیدیم هم ضعیف‌تر بود.

Buy Cheap

هزار دستان خاطرنشان کرد: تیمی که برایش سرمایه‌گذاری شده و بهترین بازیکنان را دارد، چرا باید نتیجه‌ نگیرد. من از رحیمی می‌خواهم که گزارشی تهیه کند و دلیل باخت مقابل کره و عربستان را مشخص کند. اکنون کادر فنی تیم‌ ‌ملی باید جوابگو باشد. از رییس فدراسیون می‌خواهم که کارشناسی کند و علت باخت را به صورت شفاف اعلام نماید.

Order

ملی‌پوش اسبق تیم‌ ‌ملی هندبال در ادامه‌ گفت‌: چرا یک بازیکن با همه اشتباه‌هاتش باید به مسابقات دعوت شود، اما سایر بازیکنان با همه آمادگی حتی به اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شوند؟ ما بازیکنانی همچون برخورداری ، شفیع و موسوی که هر چند لژیونر نیستند، اما در باشگاه‌های آسیا و سایر مسابقات خوب درخشیده‌اند را داریم، چرا اینها به اردوی تیم‌ ‌ملی دعوت نشدند.  انتخاب بازیکنان یا فنی است و یا شاید سلیقه‌ای انجام شده است. وقتی مهره‌های زیادی داریم باید بازیکنان به تیم‌ ‌ملی دعوت شوند و بعد در صورت ضعیف بودن خط بخورند.

مربی تیم باشگاهی پتروشیمی مارون، بیان‌ کرد: امیدوارم رحیمی با تصمیم درست فکری به حال کادر تیم‌ ‌ملی کند. رحیمی تمام امکانات لازم را برای تیم‌ ‌ملی فراهم کرد، اما فکر می‌کنم با سلیقه‌ای رفتار شدن جهانی نشدیم. همه منتظر جهانی شدن تیم‌ ‌ملی  هندبال ایران بودند، تا چه زمانی باید منتظر باشیم تا تیم‌ ‌ملی هندبال جهانی شود؟

Purchase

انتهای پیام

olanzapine borderline personality disorder online http://trimsalon-marlie.nl/?p=1722

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *