ربیعی سرمربی تیم وزنه‌برداری دانشجویان شد


وحید ربیعی

رییس انجمن وزنه‌برداری فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی از انتخاب سرمربی تیم دانشجویان خبر داد.

Purchase

 سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با سادس درباره‌ی برنامه‌هایش برای تیم وزنه‌برداری دانشجویان بیان کرد:  قرار است وحید ربیعی (مربی پیشین تیم ملی وزنه برداری) سرمربی باشد. با او صحبت کردم و منتظریم برنامه‌هایش را ارائه دهد. در حال بررسی شرایط هستیم و اگر بشود در مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان جهان هم شرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: بضاعت مالی فدراسیون دانشگاهی در حدی نیست که تیم کامل به این مسابقات اعزام شود و دنبال جذب اسپانسر هستیم تا بتوانیم تیم را کامل به مسابقات لهستان اعزام کنیم. از طرفی با توجه به این که در آن زمان نفرات اصلی درگیر تیم ملی هستند، از وزنه‌بردارانی که دانشجو بوده اما بیرون اردوی تیم ملی هستند در صورت داشتن شرایط خوب استفاده می‌کنیم.

Buy

انوشیروانی در مورد دیگر برنامه‌های که برای دانشجویان دارد، گفت: ما برنامه‌های منسجمی داریم. از این رو به دنبال این هستیم کارگاه آموزشی را بگذاریم و در صورت گرفتن مجوز از فدراسیون می‌خواهیم کلاس‌های داوری هم برگزار کنیم. هم‌چنین به دنبال اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات کشوری برای تمام دانشجویان (دولتی، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی) هستیم. در صورت اخذ مجوز این مسابقات اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

Buy online

Order

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *