سید ستار صید: در فضای بسیار کوچکی تمرین می‌کنیم


سید ستار صید

ملی‌پوش اسکی صحرانوردی ایران گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر با بارش برف، دیگر پیست‌های اسکی کارشان را آغاز کنند تا تمرین‌هایمان را پیگیری کنیم.

Buy online purchase antivert online

سید ستار صید اسکی باز رشته صحرانوردی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی اسکی صحرانوردی پس از رقابت‌های جهانی لاهیتی فنلاند در سال ۲۰۱۷ گفت: پس از رقابت‌های جهانی فنلاند ما خودمان را برای کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی که اواخر بهمن ماه آغاز می‌شود آماده کردیم. خوشبختانه توانستیم امسال لیگ را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم و در کشورهای ارمنستان و ترکیه در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کردیم.

او ادامه داد: در این مدت همچنین در پنج رقابت زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی حاضر شدیم. در رقابت‌هایی که شرکت داشتیم هرچند سطح‌شان قابل قیاس با مسابقه‌های اروپایی نبود ولی همواره روی سکو بودیم.

Purchase

صید درباره روند برگزاری لیگ بین‌المللی اسکی در سه هفته‌ای که گذشت گفت: امسال کمی بدبیاری آوردیم چون بارش برف دیر شروع شده و برفی هم کم باریده برای اسکی کردن بسیار کم است. پیست اسکی دربندسر میزبان اسکی‌بازان در ماه‌های اخیر بوده است. گوشه‌ای از همین پیست را در اختیار رشته صحرانوردی گذاشته‌اند و ما هم در همین فضای کوچک تمرین می‌کنیم. پیست اسکی صحرانوردی باید بین دو تا دو و تیم کیلومتر باشد و باید ورزشکار مدت زمان طولانی اسکی کند در حالی که ما در حال حاضر تقریبا نیم کیلومتر فضا برای تمرین داریم. ولی با همه این شرایط تلاش می‌کنیم تا سطح اسکی را در رشته صحرانوردی بالا ببریم.

buy lasunadi http://vocalartstudio.com/%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d1%80%d1%83%d0%b1%d1%80%d0%b8%d0%ba%d0%b8/%ef%bb%bfepivir-hbv-cost/

سید ستار صید در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر برف خوبی ببارد تا پیست‌های دیگر راه بیفتد. همین پیست دربندسر هم به لطف دستگاه‌های برف‌ساز شرایط اسکی‌ کردن را فراهم کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *