از "نگرانی ورود مخدر جدید به بازار" تا "حذف حیاط خلوت‌ها از بودجه ۹۷ شهرداری"


توزیع سبد کالای جدید در آینده نزدیک، پاسخ به شائبه‌های واردات گوشی «آیفون» توسط سازمان تامین اجتماعی، پدیرش استعفای صالحی امیری از سوی نجفی، خطر ایجاد مشکل در درمان بیماران خاص قدیمی و … جزو اخبار مهم تحریریه اجتماعی سادس در روز اول بهمن بودند.

به گزارش سادس، تا زمان انتشار این گزارش بیش از ۵۰ محتوای خبری از حوزه اجتماعی سادس منتشر شده است. اخباری که در ادامه بازنشر می‌شوند، جزو مهم‌ترین اخبار امروز قرار داشتند:

محمدعلی نجفی – شهردار تهران، امروز اعلام کرد که با استعفای صالحی امیری موافقت می‌شود. وی با اشاره به استعفای صالحی امیری – معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از این سمت به دلیل انتخاب وی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آقای صالحی امیری از معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران استعفا دادند، اما ما می‌خواهیم از نیروی فکری ایشان استفاده کنیم. لذا ان‌شاءالله استعفای ایشان پذیرفته می‌شود، اما به عنوان مشاور از نیروی فکری ایشان استفاده خواهیم کرد.

Pills

علی اعطا -سخنگوی شورای شهر تهران- نیز امروز تاکید کرد که حیاط خلوت‌ها و ۹۲ ردیف کمک در بودجه ۹۷ شهرداری تهران حذف می‌شود. این موضوع موجب انضباط و شفافیت مالی می‌شود.

دکتر علی اکبر پورفتح الله – مدیرعامل سازمان انتقال خون – ضمن تشریح جزییات طرح انتقال خون اورژانسی در زمان بحران online ، گفت: انجام انتقال خون از طریق اورژانس پیش‌بیمارستانی در حوادثی چون انفجارهای تروریستی یا هر نوع حادثه دیگری می‌تواند جان بیماران را حفظ کند.

مهندس طاهر موهبتی – مدیرعامل سازمان بیمه سلامت- تعریف منابع مالی برای خاص شدن سه بیماری جدید را از مجلس شورای اسلامی خواستار شد و گفت: در غیر این صورت این خطر وجود دارد علاوه بر اینکه هزینه‌های بیماران جدید را پاسخگو نباشیم، خدمت رسانی به بیماران خاص قبلی هم دچار مشکل شود.

سخنگوی اورژانس کشور نیز از مسمومیت با گاز منواکسید کربن ۲۳ دانش آموز دبیرستانی در مشهد خبر داد.

مدیر کل دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه جزییات توزیع سبدکالای جدید را تشریح کرد. به گفته مریم السادات میرمالک ثانی در آینده نزدیک سبد جدید توزیع می‌شود و مشمولان با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، می‌توانند کالاهای خود را خریداری کنند http://davidgagnonblog.com/?p=2195 . در سال ۹۶ سبد کالا در ماه رمضان توزیع شد و در ماه‌های آینده که البته زمان دقیق آن مشخص نیست، سبدجدید ارایه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی بازرگانی تامین اجتماعی نیز به شائبه‌های واردات گوشی آیفون توسط سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد. طبق اظهارات وی، به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق، مدت‌ها قبل از اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، این شرکت وفق‌ نامه شماره ۳۷۰/۹۶/۱۰۲۸۶ در تاریخ ۹۶/۰۳/۱۳ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام به اخذ مجوز واردات محصولات APPLE کرده و فعالیت این شرکت در حوزه تلفن همراه هیچ ارتباطی با اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار ندارد و صرفا به عنوان بازوی یاری‌رسان دولت در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از قاچاق بوده است.

سخنگوی ستاد مبارز ه با مواد مخدر نیز امروز هشدار داد که مخدر NPS در حال ورود به بازار مصرف است Buy . وی تاکید کرد: با این قوانین نمی‌توانیم با این مواد برخورد کنیم. یک بخش از نگاه ما باید مخصوص نگاه انتظامی باشد و بخش دیگر هم باید شامل تغییر قانون در بخش ابتدایی و بازدارندگی باشد. باید یک جریان اجتماعی برای مبارزه توسط همه آحاد جامعه از جمله همه شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و … ایجاد شود.  

کریم شافعی – معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست- از حذف بودجه مقابله با گرد و غبار خوزستان در سال ۹۷ خبر داد.

عیسی کلانتری -رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران گفت: تهران کمترین آسیب را با وجود سدهای اطراف از خشکسالی می‌بیند و کلانشهرهای دیگر مانند اصفهان با وجود آب کم سد زاینده رود، دچار خشکسالی خواهند شد.

«روایت آتش نشانی که معجزه‌آسا در پلاسکو زنده ماند» نام گزارشی است که امروز در سرویس حوادث سادس منتشر شده است. این گزارش درباره فرمانده ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی است که در حادثه پلاسکو، لحظاتی قبل از ریزش ساختمان توانست نجات پیدا کند.

تیترهای زیر، پنج خبر اول و پربازدید امروز سرویس اجتماعی سادس به انتخاب مخاطبان تا لحظه انتشار این گزارش بودند:

روایت آتش‌نشانی که معجزه‌آسا در پلاسکو زنده ماند Cheap

بودجه گرد و غبار خوزستان حذف شد

توزیع «سبد کالا» ی جدید در آینده نزدیک

سهم «سوابق تحصیلی» در کنکور سراسری ۹۷ چقدر است؟

online

http://ecofan.se/2018/02/02/cheap-zestoretic-drug/ NPS ها درحال ورود به بازار مصرف مخدرها

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *