خط تولید دو داروی ام‌.اس افتتاح شد


خط تولید دو داروی بیماران ام‌.اس به همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک بهارستان کرج افتتاح شد. Buy

به گزارش سادس، خط تولید دو داروی “زیفرون” و “تبازیو” برای بیماران “ام.اس” امروز به همت یکی از شرکتهای دانش‌بنیان دارویی که در سال 84 با هدف تحقیق، توسعه و تولید فرآورده‌های دارویی نوترکیب در مرکز رشد دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، افتتاح شد.

online

تبازیو(تری فلونوماید) قرص خوراکی است که به منظور درمان فرم‌های عودکننده “ام‌.اس” به کار برده می‌شود. تری فلونوماید دومین داروی خوراکی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان “ام‌.اس” است.
Pills
در مطالعات بالینی انجام شده مشخص شد که تری فلونوماید می‌تواند موجب کاهش میزان ناتوانی بیمار، کاهش تعداد دفعات عود بیماری ام‌.اس و بهبود داده‌های ام‌.آر.آی در طی درمان بیماری ام‌.اس در افراد مصرف‌کننده آن شود.

بر اساس اعلام وبدا، تبازیو با جلوگیری از تولید سلول‌های سیستم ایمنی(لنفوسیتB و لنفوسیتT) از حمله آنها به سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع جلوگیری می‌کند.

انتهای Buy پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *