اضافه شدن ۴ رشته به مسابقات جهانی پیوند اعضا


مهین فرهادی زاد

http://silaminifactory.com/buy-prednisolone-15/

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص از اضافه شدن ۴ رشته پدل تنیس، تنیس روی میز، دوچرخه سواری و کایاک دختران به مسابقات جهانی پیوند اعضا در مسابات جهانی نیوکاسل انگلستان خبر داد.

Cheap

مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو با سادس، افزود: در مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری های خاص که سال گذشته در مالاگای اسپانیا برگزار شد، تیم ایران با ۱۱ رشته در این تورنمنت شرکت کرده بود، اما در مسابقات جهانی آینده که ۲۰۱۹ در نیوکاسل انگلستان برگزار خواهد شد تصمیم داریم با اضافه شدن رشته‌های کایاک قایقرانی و دوچرخه سواری دختران و پدل تنیس و تنیس روی میز (دختران و پسران) با ۱۵ رشته در مسابقات جهانی آینده شرکت کنیم. البته در حال برگزاری تمرینات این ۴ رشته هستیم تا بتوانیم حضور فعالی در این رشته‌ها در مسابقات جهانی انگلستان داشته باشیم.

وی با بیان این که فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های Pills خاص سال آینده سال پرترافیکی را پیش رو دارد، گفت: با توجه به این که در سال آینده مسابقات مهمی هم در بخش پیوند اعضا و هم بیماری های خاص داریم، امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری به این فدراسیون داشته باشد تا در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده با مشکل مواجه نشویم. البته امسال وزارت ورزش حمایت خوبی از فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص داشت و با تخصیص یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار به این فدراسیون سبب شد تا روند کارها به سرعت پیش برود. البته با توجه به حجم بسیار زیاد ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در صورت عدم حمایت اسپانسرها بودجه فدراسیون کفاف اجرای تمام برنامه‌های ما را نخواهد داد.

Buy

فرهادی زاد درباره میزان اعتبارات پیش‌بینی شده در سال آینده برای این فدراسیون خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پیش‌بینی شده با توجه به حجم ترافیک بالای فعالیت های ورزشی پیوند Purchase اعضا و بیماری های خاص در سال آینده دو برابر بودجه امسال است که امیدوارم با نگاه حمایتی که وزارت ورزش از این فدراسیون دارد، این بودجه محقق شود.

دبیر فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضا در پایان پیرامون تاسیس دبیرخانه آسیا در ایران اظهار کرد: برای تاسیس دبیرخانه آسیا در ایران طرح واره‌ای از امکانات، تجهیزات و منابع در بخش نیروی انسانی Pills Cheap و مالی در خصوص میزبانی بازی های آسیایی و تاسیس دبیرخانه آسیا به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و منتظر بررسی نتایج کار از سوی فدراسیون جهانی هستیم تا فضای لازم برای تاسیس دبیرخانه آسیا در ایران را فراهم کنیم. البته چون پیشنهاد میزبانی بازیهای آسیایی پیوند اعضا در ایران بعد از مسابقات جهانی نیوکاسل انگلستان دادیم، اگر فدراسیون جهانی با پیشنهاد ما موافقت کند، قطعا هم میزبانی برگزاری مسابقات آسیایی خواهیم بود و هم دبیرخانه آسیا در ایران تاسیس خواهد شد.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *