هوای تهران در محدوده سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است


مدیر واحد پیش‌بینی و هشدار سریع شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران امروز در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی شده است. Pills
Pills

حسین شهبازی در گفت‌وگو با سادس Order درباره آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران، اظهار کرد: براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در روز جمعه در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود. انتظار می‌رود تا روز شنبه شاخص کیفیت هوا کاهش یافته و وضعیت کیفیت هوای مطلوب‌تری در پایتخت برقرار شود.

Cheap

وی ادامه داد: نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی روز جاری  است. در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید با بزرگی بین پنج تا هشت متر بر ثانیه، از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود. با برقراری شرایط جوی ناپایدار در روز شنبه، برای برخی ساعات وزش باد شدید با بزرگی بین هشت تا ۱۲ متر بر ثانیه، از سمت نواحی شرقی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گفته شهبازی،  به تدریج در روز یکشنبه از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و وزش باد موثر با بزرگی بین سه تا پنج متر بر ثانیه برای برخی ساعات دور از انتظار نیست. همچنین دمای هوا طی دو روز آینده کاهشی نسبی خواهد داشت.

مدیرواحد پیش بینی و هشدار سریع شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین تصریح کرد: شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ و ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است. هم اکنون نیز این شاخص عدد ۸۶ را نشان می‌دهد و بیانگر هوایی سالم است. Buy

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *