نخستین پیروزی خانگی تیم والیبال ترنتینو در لیگ قهرمانان اروپا پس از ۶۷۲ روز


لیگ والیبال قهرمانان اروپا - تیم ترنتینو ایتالیا

Cheap

در ادامه دور گروهی رقابت های والیبال لیگ قهرمانان اروپا تیم های ترنتینو ایتالیا، زاکسا لهستان، هالک بانک ترکیه و فریدریش هافن آلمان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

Order

به گزارش سادس، تیم والیبال ترنتینو ایتالیا با کسب پیروزی برابر تیم آرکاس ازمیر ترکیه همچنان در کورس رقابت با زاکسا کوژله لهستان برای صدرنشینی در گروه E رقابت لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند. Cheap
تیم ترنتینو موفق شد با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۷ نماینده ترکیه را از پیش رو بردارد تا برای کسب عنوان نخست گروه E رقابت سختی با زاکسا داشته باشد. این برد خانگی در حالی برای نماینده ایتالیا به دست آمد که ترنتینو پس از ۶۷۲ روز در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.

تیم آرکاس ازمیر هم به جز دست دوم که ۱۶ بر ۱۴ از حریف پیش بود با عملکرد ضعیف ۲۹ درصد دریافت موفق حکم حذفش از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی را امضا کرد.
در این دیدار لوکا وتوری با کسب نوزده امتیاز و هفتاد و هشت درصد موفقیت در حمله بهترین بازیکن میدان شد و در سوی مقابل میشل سانچز کوبایی چهارده امتیاز برای آرکاس کسب کرد.

در دیگر دیدار گروهی تیم زاکسا با نتیجه سه بر صفر تیم نولیکو ماسک بلژیک را از پیش رو برداشت و صدرنشین باقی ماند.

Pills Pills online

از گروه B تیم پائوک یونان با نتیجه سه بر دو برابر شاگردان ویتال هنین در تیم فردریش هافن آلمان شکست خوردند و هالک بانک ترکیه در سه ست تیم والپا فنلاند را برد و به صدرنشینیش ادامه داد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *