مهاجری: پنالتی استقلال درست نبود

Order

سرمربی تیم فوتبال پدیده می گوید: گل نخوردن تیمش از روی نقطه پنالتی را مدیون سعید جلیلی راد است.

Purchase

به گزارش سادس، رضا مهاجری پس از تساوی مقابل استقلال اظهار کرد: با تمرکز شروع کردیم در لحظاتی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و استقلال سوار بازی شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم می توانستیم پیروز میدان شویم. این زمین پیروزی را از ما گرفت. توپ پیش از رسیدن به مهاجم ما سه بار پله شده و باعث شد خلعتبری، قاضی و یا حتی عباسیان نتوانند توپ‌هایشان را گل کنند. استقلال در نیمه دوم رو به توپ‌های بلند آورد اما توانستیم در روزی سخت ثابت کنیم مرد روزهای بزرگ هستیم.

Order

مهاجری ادامه داد: نمی‌خواهم درباره پنالتی صحبت کنم اما به نظرم خطا درست نبود، قبل از آن نیز داور باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت. ما توانستیم مشکلات را زیر پا بگذاریم و به همان پدیده خوب نیم فصل اول تبدیل شویم. به خاطر این باید از تمام عوامل مجموعه پدیده تشکر کنم. البته شجاعت جلالی باعث شده پنالتی حریف به گل تبدیل نشود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره جو ورزشگاه ثامن تصریح کرد: سعی کردیم در این یک هفته عرق مشهدی‌ها را تحریک کنیم تا اتفاقی که در دیدار پرسپولیس و مشکی پوشان رخ داد اتفاق نیافتد. خدا را شکر امروز حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه به صورت ۵۰ -۵۰ بود.

Cheap

ادامه دارد.

Purchase

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *