مهدی تارتار: استقلال خوزستان خیلی خوب وقت تلف کرد


مهدی تارتار

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش مستحق پیروزی بوده اما تیم حریف خیلی خوب وقت تلف کرده است.

به گزارش سادس، مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی واقعا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول می توانستیم با اختلاف چهار، پنج گل جلو از حریف جلو بیافتیم اما در نیمه دوم بازیکنان بازی را خوب شروع نکردند و اشتباه فردی ما باعث شد حریف به گل برسد. در ادامه هم تیم حریف جانانه بازی کرد و خیلی خوب وقت تلف کرد. نمی‌شود ایراد گرفت. در روزی که محکوم به برد بودیم، هواداران مان را ناراحت به خانه فرستادیم.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان ما نیمه دوم را بد شروع کردند. خیلی تذکر دادم که بازی خطرناک می‌شود چرا که پنالتی را گل نکردیم و موقعیت هایمان را از دست دادیم. فوتبال بازی بی رحمی است. اگر گل دوم را می زدیم این اتفاق نمی افتاد. امروز از نظر نتیجه‌گیری شرمنده هواداران شدیم.

او درباره اینکه گفته بود بازیکنانش اشتیاق ملی پوش شدن دارند اما با مقایسه این تیم با سپیدرود، موجب بی انگیزگی بازیکنانش شده است، گفت: ما به نظرات احترام می گذاریم ولی ما به غیر از واقعیت چیزی نگفتیم. سپیدرود جلوتر از ماست چرا که قدمت زیادی دارد. اگر روی تیمی که در سال اول در لیگ برتر بازی می کند، فشار بگذارید، نتیجه برعکس می‌شود. بازیکنان ما با تجربه نبودند. باید فشار را از روی تیم بر می‌داشتیم. اشتباه ما این بود که خیلی زود صدرنشین شدیم. اگر در روز آخر در لیگ برتر می‌ماندیم، من فرشته نجات تیم و شهر می‌شدم. متاسفانه می‌بینید که هواداران چقدر از ما انتظار دارند. ما شرمنده شدیم که نتوانستیم پیروز بازی شویم. آیا درست است که هوادار بعد از تساوی از ما ناراحت است؟ باید برنامه ریزی می کردیم و در روز آخر در لیگ برتر می ماندیم. البته در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره اینکه آیا نتایج اخیر این تیم در استقبال کم هواداران از بازی‌های این تیم تاثیرگذار بوده، گفت: به هر حال تاثیرگذار است. اگر تیمی خوب نتیجه بگیرد، هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند. ما در حال تلاش هسیم که بازی‌ها را ببریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *