افزایش تعداد کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها


اعضای شورای عالی استان‌ها امروز طرح دو فوریتی افزایش کمیسیون‌های این شورا را به تصویب رساندند که به این ترتیب تعداد کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها از پنج به هشت کمیسیون افزایش یافت.

به گزارش سادس، دومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها امروز در حالی برگزار شد که افزایش تعداد کمیسیون‌های این شورا در دستور کار اعضا قرار گرفته بود.

اعضای این شورا پس از بحث و بررسی طرح دو فوریتی افزایش کمیسیون‌ها نهایتا به این طرح با اکثریت رای دادند و تعداد کمیسیون‌ها از پنج کمیسیون به هشت کمیسیون افزایش یافت.

در جریان بررسی این طرح مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه افزایش کمیسیون‌های شورا باید در راستای ارتقای خدمات به شهروندان باشد افزود: تا دوره پیش تعداد کمیسیون‌های شورا پنج کمیسیون بود که با رای امروز اعضا تعداد کمیسیون به ۸ تبدیل شده است به این ترتیب کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل، اقتصادی و برنامه ریزی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حقوقی و نظارت، انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، معماری و شهرسازی و کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری هشت کمیسیونی هستند که باید در شورای عالی استان‌ها تشکیل شود.

باید گفت که انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون‌ها فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *