خبری خوش برای جویندگان کار؛ با راهکار‌های شرکت‌های دانش بنیان شاغل شوید

legitimate india pharmacies یک مجموعه بزرگ در شهر تهران متشکل از چندین استارت آپ دانش بنیان کار خود را آغاز کرده است و به شهروندان کمک می‌کند.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده‌اند.

از سال‌های گذشته استارت آپ‌ها و عملکرد مثبت آن‌ها  در کشورمان بسیار پر رنگ شده است و امروزه نمی‌توان حضور آنهارا نادیده گرفت و در همین راستا بسیاری از استارت آپ‌های دانش بنیان کار خود را آغاز کرده اند، در حاشیه شهر تهران یک کارخانه متشکل از چندینشرکت استارت آپی دانش بنیان شروع به کار کرده است  و به ارائه خدمات متفاوت می‌پردازند.

مدیر این کارخانه استارت آپی دانش بنیان در خصوص این مجموعه اظهار کرد: این مجموعه با ١٧٢ بنیانگذار از سال‌های گذشته با همکاری نخبگان کشوری کار خود را آغاز  کرده است و خدمات مورد نیاز را به مردم شهر تهران می‌دهد.

ایجاد فرصت های شغلی به کمک استارت آپ‌ها

وی با اشاره به فرصت‌های شغلی که توسط این مجموعه برای جوانان فراهم شده است، گفت: درحال حاضر ۵٠٠ فرصت شغلی برای جوانان جویای کار ایجاد شده است و این موضوع به دلیل پراکندگی استارت آپ‌هاست.

این مدیر استارت آپی خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این مجموعه با این تعداد استارت آپ این است که نوآوری و فضایی خلاق برای شهر و جوانان تهرانی ایجاد شود.

وی در رابطه با اجزای مختلف این مجموعه بیان کرد: در ورودی این کارخانه افراد و تیم‌های نوپا قرار دارند که به جذب سرمایه می‌پردازند و در قسمت‌های بعدی آن فضای اداری و شرکت‌های بزرگ برای کمک و کار مشترک با اشخاص نوپا وجود دارد و چهار سوله هم برای شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد وجود دارد.

این مدیر با بیان اینکه در کارخانه فضای تفریحی وجود دارد، گفت: مدت زمانی که یک شخص در حال کار کردن است خسته می‌شود و بازدهی او کاهش میابد، در همین راستا و برای رفع خستگی این تیم‌های استارت آپی و بازدهی موثر‌تر و بهتر آن‌ها انواع مراکز تفریحی و رفاهی  در مجموعه تعبیه شده است.

وی یادآورشد: هرساله ٢٠ استارت آپ توسط این مجموعه سرمایه گذاری و به این مرکز وارد می‌شوند در حال حاضر بزرگترین مشکل کشور آلودگی هواست و امیدواریم از طریق این استارت آپ‌ها بتوان این مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *