لیگ برتر والیبال؛ آغاز مقتدرانه تیم های پایتخت در دور برگشت


دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری تبریز

cheap doxycycline uk

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز سه بر صفر مغلوب پیکان تهران شد.

به گزارش سادس، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال امروز(جمعه) با برگزاری چهار دیدار به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، کاشان و اردکان پیگیری شد.
در مهمترین دیدار نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر تیم های شهرداری تبریز و پیکان تهران که در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند در سالن شهید اقدمی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پیمان اکبری موفق شدند سه بر صفر نماینده تبریز را از پیش رو بردارند و با این برد به یک قدمی تبریزی ها در رده دوم رسیدند.
ست های این دیدار با امتیاز های ۱۳-۲۵، ۱۸-۲۵ و ۱۷-۲۵ به سود پیکان تمام شد تا این تیم با کسب نهمین برد پیاپی امتیازاتش را به عدد ۲۶ برساند اما به دلیل تعداد برد کمتر نسبت به شهرداری تبریز در رده سوم جدول باقی ماند.
شهرداری تبریز ۲۵امتیازی هم با ۱۰ برد و دو شکست همچنان در رده دوم ایستاده است.

در دیگر دیدار حساس در خانه والیبال، سایپا رده چهارمی میزبان‌ کاله آمل بود که نارنجی پوشان توانستند در یک بازی هماهنگ شاگردان بهروز عطایی را سه بر یک شکست دهند تا از حریف مستقیمشان فاصله بگیرند.
شاگردان محمد شعبان ست های این دیدار را با امتیاز های ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۷ و ۲۵-۲۰ به سود خود تمام کردند تا با هشت برد و چهار شکست مجموع امتیازاتشان را به عدد ۲۴ برسانند.
کاله آمل رده پنجمی هم با شش برد و شش شکست جایگاهش در رده پنجم تغییری نکرد.
در سالن آیت الله خاتمی تیم‌ خاتم اردکان رو در روی شمس تهران قرار گرفت و موفق شد در سه ست متوالی شاگردان محمد وکیلی را از پیش رو بردارد تا با پنج برد و ۱۵ امتیاز به رده هفتم جدول برسد.
شمس تهران ۹ امتیازی نیز با چهار برد و هشت باخت در رده یازدهم ایستاد.
ست های بازی با امتیاز های ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۲ و ۲۵-۲۲ به سود شاگردان عباسعلی میر حسینی پایان یافت.
دیدار تیم های رعد پدافند کاشان با سارویه ساری به دلیل انحلال تیم شمالی برگزار نشد تا رعد پدافند نخستین برد و امتیازش در لیگ را بدون انجام بازی دشت کند تا ورود فرهاد نفرزاده به این تیم کاشانی خوش یمن باشد.
در نخستین دیدار هفته دوازدهم چهارشنبه شهرداری ارومیه سه بر یک هاوش گنبد را شکست داد و در آخرین بازی یکشنبه بانک سرمایه مهمان شهرداری ورامین است.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *