سوختگی پوست خود را در کوتاهترین زمان درمان کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پماد ضد سوختگی شده است که در کوتاه‌ترین مدت موجب بهبود محل آسیب دیده می‌شود.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مره جوانان نخبه در این شرکت‌ها همچنین  به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، به معرفیمحصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها  تولید شده است.

درمان سوختگی پوست در مدت ۳ روز

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پماد رفع سوختگی شده است که با تاثیرات بسیار قوی و در مدت سه روز سوختگی پوست را رفع میکند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص این پماد اظهار کرد:ریکاو تنها داروی موجود در دارونامه ملی کشوراست که اثرات سه گانه عالی را در یک فرآورده ارائه می‌کند.

وی در خصوص آثار درمانی این پماد گفت:تسکین سریع درد و سوزش،جلوگیری از ایجاد تاول جدید و کاهش ترشحات منطقه آسیب دیده از جمله تاثیرات مثبت این پماد دارویی است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در رابطه بامقدار و روش مصرف این پماد گفت:در کوتاهترین زمان پس ازسوختگی پوشش ضخیمی از این پماد را باید بر روی  موضع آسیب دیده استفاده کرد و اجازه داد که به مدت چند ساعت بر روی ناحیه آسیب دیده قرار گیرد؛ توجه به این نکته ضروری است که اگر در این مدت، دارو از محل پاک شد، دوباره باید از آن استفاده کرد.

بهبودی معجزه آسا زخم بستر با پماد ایرانی

وی ادامه داد: اگر تنها به دنبال تسکین درد یا کاهش ترشحات منطقه آسیب دیده مورد نظر هستید، با سه مرتبه استفاده آن در روز به نتیجه می‌رسید.

این مدیر با اشاره به این موضوع که این دارو در موارد دیگری جز سوختگی هم تاثیر دارد اظهار کرد:ایم پماد در موارد دیگری، چون زخم بستر، ادرار سوختگی و التهابات ناشی از لیزر درمانی میتوان از این دارو کمک گرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *