مهدوی‌نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت


قایقرانی معلولان

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به آمادگی بالای هر ۵ قایقران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه قایقرانی در تایلند هستیم.

مسعود مهدوی‌نیا در گفت وگو با سادس، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی قایقرانی معلولان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اظهار کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از روز شنبه چهارم آذر به مدت ۲ روز در بانکوک برگزار می‌شود که برای شرکت در این رقابت‌ها، با ۵ قایقران امروز عازم تایلند خواهیم شد.

وی گفت: با توجه به رنکینگ بالایی که مسابقات قهرمانی آسیا دارد، از ابتدای سال برنامه مدونی را طراحی کردیم تا بتوانیم بهترین قایقرانان خود را راهی این تورنمنت کنیم. این مسابقات در رشته پاراکایاک تک نفره در مسافت ۲۰۰متر برگزار می‌شود که ما تصمیم داریم در رشته پاراکانو نیز برای اولین بار در تایلند شرکت کنیم تا وضعیت قایقرانان خود را در این ماده مورد ارزیابی قرار دهیم و بتوانیم در مسابقات آینده برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در این رشته نیز تلاش کنیم.

مهدوی‌نیا در پاسخ به این پرسش که از بین ۵ قایقران اعزامی به تایلند، چندمدال قابل پیش‌بینی است، افزود: به تمام ۵ قایقران اعزامی به این تورنمنت امیدواریم و همه آنها شرایط بسیار خوبی را از نظر مدال‌آوری دارند. اما به هر صورت همه چیز بستگی به جو مسابقات و شرایط ورزشکار دارد که بتواند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا که سال گذشته در ازبکستان برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز توسط شهلا بهروزی‌راد و اسلام جاهد شدیم. امیدوارم در این دوره با توجه به بالا بودن سطح آمادگی قایقرانان، به نتایج بهتری نسبت به ازبکستان دست پیدا کنیم و تعداد مدالهای خود را افزایش دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از فدراسیون قایقرانی و حمایت های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام قایقرانان به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بعد از پارالمپیک ریو با حمایت‌هایی که فدراسیون قایقرانی از تیم قایقرانی معلولان داشت، اردوهای تیم ملی بدون هیچ گونه وقفه‌ای به طور مرتب برگزار شده تا با حفظ آمادگی قایقرانان و حضور در مسابقات مختلف بتوانیم ضمن افزایش رنکینگ، سهمیه‌های بیشتری را برای بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ نسبت به ریو کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *